x1xtonje07
Forumet er livet
Holder på å fylle ut papirer for aleneforsørgerstøtte jeg nå... [8|] Fant ut her en dag at sambo ikke har betalt regninger på lenge, og nå begynner det til å med komme inn inkassobrev [&:] Husleien er heller ikke betalt på to måneder, så vi ligger i skikkelig minus der... Jeg har stolt blindt på at han har ordnet regninger og sånn, siden han har hovedinntekten i huset, og siden jeg har hatt så mye annet med Filip og studier... men nei da... Nå klarer vi ikke betale ned på det viskylder engang, for gebyrene har begynt å legge seg på hovedkravene... I går prøvde jeg å få han til å sitte sammen med meg og se gjennom den store bunken med regninger og se hvordan vi kunne løse det, men det så han ikke noen vits i, og ville heller stikke ut til en kompis og se film [8|] Da ble jeg rasende og sorterte regningene i tre bunker - en med mitt navn på, en med hans navn på og en som var felles - telefon og strøm og sånn. Det verste er at nesten alt står i mitt navn, så det er jo jeg som vil slite med det om det går lenger nå...
Sendte han en melding i sted om at det beste nok var at han flyttet ut, og at vi begge fikk orden på økonomien hver for oss, for jeg orker ikke å bekymre meg for økonomien og sånn, og når han nekter meg i å få innsikt i hans økonomi så får vi ikke ordnet opp i den sammen... han ble litt skremt og spurte om vi kunne sette oss ned og prate om det i kveld. Da sa jeg at han måtte ha kommet opp med en god plan for hvordan vi kan løse dette, så får vi vel se hva som skjer.
Men papirene er ihvertfall fylt ut - så da er det jo bare å sende de inn hvis ikke samtalen fører noe sted, så får jeg ihvertfall råd til å betale mine ting [8|]
Huff... ble langt dette her... måtte bare få det ut [8|]
Sendte han en melding i sted om at det beste nok var at han flyttet ut, og at vi begge fikk orden på økonomien hver for oss, for jeg orker ikke å bekymre meg for økonomien og sånn, og når han nekter meg i å få innsikt i hans økonomi så får vi ikke ordnet opp i den sammen... han ble litt skremt og spurte om vi kunne sette oss ned og prate om det i kveld. Da sa jeg at han måtte ha kommet opp med en god plan for hvordan vi kan løse dette, så får vi vel se hva som skjer.
Men papirene er ihvertfall fylt ut - så da er det jo bare å sende de inn hvis ikke samtalen fører noe sted, så får jeg ihvertfall råd til å betale mine ting [8|]
Huff... ble langt dette her... måtte bare få det ut [8|]