Alene!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Eneste innlogga faktisk..!! Vi er flinke dere

Tror de fleste holder til på gruppa på facebook ja ;)   Litt synd og da....

Bli med på FB da jenter!

Jeg er ikke på facebookgruppa, liker meg best her

er jeg den eneste som ikke er medlem der? haha

Har egentlig ikke tenkt meg inn på facegruppa.. Men det er SNART bare snart så jeg vurderer det..

Hegevn skrev:
Jeg er ikke på facebookgruppa, liker meg best her

er jeg den eneste som ikke er medlem der? haha

Ikkje eg heller!!  og ikkje har eg lyst til det heller

Men forstår godt at folk foretrekker eit lukka forum, er berre det at eg kjenner meg meir "skjerma" her inne med nick, enn inne på facebook med all personinfo og bilete som ligg der.

Y_lill du vet at du kan begrense facebook profilen også ???? Jeg har slik at kun de jeg bestemmer at kan se ting kan se ting samt at jeg har nick istedet for navnet mitt da jeg ikke vil at alle skal kunne søke meg opp ;) ... På den måten er man jo anonym ;) 

Det var eg ikkje klar over... men med min tekniske innsikt hadde det jo garantert gått kjempebra

Stemmer framleis for liv her inne!

har ikkje fått med meg noken FB side eg.. kordan kommer en seg inn der da??

også må eg bare legge til at facebook på INGEN måte er anonymt!
du kan sperre så masse du vil for alt og alle, og alikevell har FB rettighetene til ALT du legger inn.. rubbel å bit! Bilder du sletter og informasjon du har lagt ut.. alt blir lagra!

Y_lill skrev:
Det var eg ikkje klar over... men med min tekniske innsikt hadde det jo garantert gått kjempebra

Stemmer framleis for liv her inne!

Enig!

Jeg er på FB også :) Er der uansett en del, så blir til at jeg sjekker babyverden der og ;)Men jeg prøver å sjekke her flere ganger daglig.  De som vil være i den gruppa på FB må inviteres av noen som er medlem ja :)

Sant det med rettighetene.. Men for min del er ikke det noe problem for har en pollecy på at bilder av ungene ike skal på nettet og av meg selv kan jeg vel heller ikke skryte av så mange bilder :P 

Jeg er her jeg også:) Har ikke vært her på over en uke, da dataen har vært ødelagt.

Back
Topp