Alene

Veldig trist og høre, men noen ganger må man bare bite tenna sammen og gjøre det som er riktig, selv om det gjør vondt. Vet om alt for mange mammaer som skulle kasta ut pappaen, men ikke gjør det pga barna, og ser kanskje ikke selv at det beste hadde vært å la pappa gå.. [:(]

Uansett så sender jeg positive og gode tanker din vei! Dette klarer du [:)]
 
Takk jenter[:)]
Jeg gjør det riktige for både meg og baby!
Har heldigvis familie og venner som låner meg en skulder og et øre[:D]

Jeg lander alltid på beina, noen ganger knekker jeg sammen, men reiser meg opp igjen til slutt[;)]
 
Huff a meg [:(][:(][:(] Sender deg mange klemmer, og støttE! Dette kommer du til å klare, forhåpentligvis har du mye familie og venner som støtter deg. Også har du jo oss [:)] Klem 
 
ORIGINAL: litjpia.tm

Skjønner godt at det føles tomt, vondt og alene ja!
Sender deg en stoooor klem!!

 
Sign
 
Sender deg en klem jeg også. Dette klarer du fint! Så bra at du har familie og venner rundt deg. 
 
nei så trist!![:(]Vil bare sende deg en god klem og så håper jeg det ordner seg til slutt.... Jeg er sikker på at du har gjort det rette, og med tiden så blir nok alt mye lettere[:)]
Stor klem
 
Back
Topp