trottisen
Forelsket i forumet
Veldig trist og høre, men noen ganger må man bare bite tenna sammen og gjøre det som er riktig, selv om det gjør vondt. Vet om alt for mange mammaer som skulle kasta ut pappaen, men ikke gjør det pga barna, og ser kanskje ikke selv at det beste hadde vært å la pappa gå.. [:(]
Uansett så sender jeg positive og gode tanker din vei! Dette klarer du [:)]
Uansett så sender jeg positive og gode tanker din vei! Dette klarer du [:)]
