Alene

Cezilie

Flørter med forumet
I dag ble jeg singel:( Ingen god følelse å sitte her alene med alle gledene og bekymringene over å være på vei med et lite nurk! Bekymringene ble plutselig mange!
Vet jeg gjorde det riktige ved og kaste han ut i dag, uten å gå nærmere inn på hvorfor det er slutt.
Uansett så gjør det så vondt[:(]

Skjønner godt at det føles tomt, vondt og alene ja!
Sender deg en stoooor klem!!

oi oi det var trist, men må man så må man, har ikke bare seg selv å tenke på... [:(]
Stoooooor klem fra meg!

stoooore klem t deg[:D][:D][:D]å husk..du e kje aleina,men har styssta gullet ditt i magen[;)][;)]han elle hu komme t å gleda deg massemasse,sjøl om alt ser mørkt ut nå[:(]

Uff[:(][:(][:(] Klem til deg

Jeg sender deg en utrolig stor klem, ikke mye ord som kan hjelpe nå desverre:(

sender en kjempeklem til deg!

uff så leit da.[:o]
Ikke noe godt å sitte alene.
Men dette kommer til å gå kjempe fint skal du se.
Og det ordner seg alltid for snill piker.

En god trøste klem til deg hvertfall.
Å her inne er det bare å hyle ut om det skulle være noe..

[:)]

uff :( Stor klem til deg

Takk:) Dere er gode å ha selv om jeg ikke kjenner dere. Godt å vite at det finnes et sted man kan prate med mennesker i samme situasjon og få gode råd når det er noe man lurer på!

Klem til dere og[:)]

Stor klem til deg!! Jeg er sikker på at du kommer til å klare dette kjempebra!! [:)]

Så trist å lese!![:(]
Men ser du skriver at du gjorde det riktige, så vil jeg sende deg en stor klem![:)] Du er tøff, ikke mange som tør å bryte når man er gravid. Jeg er sikker på at du kommer til å klare deg kjempe fint fremover, og bli den beste mammaen lille-babyen din noen gang kunne fått![:)]

ORIGINAL: litjpia.tm

Skjønner godt at det føles tomt, vondt og alene ja!
Sender deg en stoooor klem!!

signerer!
Men hvis du gjorde det rette, så kommer du til å klare deg fint! Er ikke alenemor selv, men kjenner mange og alle klarer seg utmerket!

Goklem

Huff ingen god følelse det der....Kanskje det ordner seg etterhvert når dere har fått litt tid hver for dere....
Har og vært alene mor....Var alene hele svangerskapet også...Klarte meg supert selv om det er mange såre følelser som dukker opp iblandt...Men dette klarer du...Du er ikke alene lenger nå må du tenke framover og ta vare på deg selv og den lille i magen...[:)]

er aldri noe gøy å måtta ta en så alvorlig avgjørelse
men så lenge det er det beste for deg så er ingenting bedre
det vil nok være vanskelig nå i begynnelsen
med omstillinger å det som hører til etter ett samlivsbrudd
men håper og trro at du kommer til å komme ut av dette som en sterkere person
uansett grunnen til dette
så skal du bli mamma og må tenke på det og babyen først

masse lykke til
dette klarer du
håper du har god støtte rundt deg med familie og venner som du kan lene deg på når ting blir vanskelig

sender over sen STOR klem

Off [:(] Så utrolig trist å lese [:(] Eg har vært helt aleine hertil og kommer til å være aleine hele veien [:(] Syns det er dårlig gjort at gutter tror de kan gå når de vil, mens vi må være aleine og faktisk bære frem aleine. Sier bare at de som gjør dette her er lite voksen!! Som mamma sier til meg: De eneste positive tingene du kan tenke på er at du slipper å rydde etter to babyer, at du slipper krangling, diskusjon og uenigheter. Du kan bestemme alt selv. Du får være med babyen hele tiden aleine. Du får dobbelt så godt forhold. Er det eneste positive eg kan se for meg nå UANSETT om eg ønsker med hele mitt hjerte at babyen skal ha en pappa og at eg skal ha en støttespiller som eg kan dele gleden med. Gutter/mannfolk er en egen rase. Noen er faktisk snille, men noen er udyr.

æsj, kan ikke forestille meg hvordan du har det nå!!! Men så lenge du føler du har gjort det rette for både deg selv og vidunderet ditt, så er det ingenting som er bedre enn det!!
Og jeg håper for hans og ungen skyld at han blir en del av livet til ungen.. (kommer såklart an på hva som har skjedd, siden du har tatt den avgjørelsen du har tatt såklart).

Masse lykke til, snuppa, og jeg håper du har det bra!! Selv om det er tøft

huff det var trist å høre.

sender deg en klem

Enda en klem og gode tanker her, fra ei som også har vært gjennom det.
Selv om det blir tøft og vondt, så klarer du det :)

Back
Topp