Alene til TUL?

MammaMassør

Glad i forumet
Noen andre som har dratt alene på TUL, eller OUL for den saks skyld?

Jeg skal alene i morgen. Og gruer meg enormt.
Men mannen får ikke fri fra jobb og mamma er i et møte akkurat da.

Jeg vet jo at jeg takler det uansett, men allikevel er det mer betryggende å ha med seg noen.

Jeg dro nesten alene, siden mannen lå med influensa, men han kom seg i tide og ble med. Vi planla å ha han på Skype så han fikk oppleve det og "være med" selv om han ikke kunne være der fysisk og kan gi god støtte å ha noen å snakke med om ting blir intens. Kanskje han kan være på skype eller telefon? :)

Ja, jeg var alene på tul sist. Da fant de bare tom fostersekk. Var også alene på oppfølgingsUL uka etterpå da de fant foster.
På ul da jeg fikk bekreftet ma hadde jeg med en venninne men sånn egentlig kunne jeg vært alene. Det var mannen min jeg ville hatt der da.

Så denne gangen har jeg sagt at jeg ikke reiser alene. Han får ta fri. På alle ul-ene. Og så langt gjør han det.

Jeg har gått et par ganger alene. Forrige gang var jeg jo sikker på at jeg hadde SA på gang, så skulle bare sjekke hvor mye som evt. var igjen.

Og så var jeg alene den gangen jeg fikk påvist MA. Da skulle jeg ønske jeg ikke var alene, for å si det sånn. Skulle egentlig ta t-bane hjem, men ble sittende å gråte i en taxi.

Hvis du er ganske sikker på at alt er ok er det nok null stress, men om du er i tvil ville jeg byttet time slik at mannen kunne vært med.

Gikk alene til alt forrige svangerskap, med unntak av OUL. Når det var MA før jul gikk jeg også alene, vel vitende om utfallet. Jeg takler ting best alene. Vil gå alene denne gangen også av samme grunn, jeg orker ikke forholde meg til folk når jeg er usikker.

Jeg dro nesten alene, siden mannen lå med influensa, men han kom seg i tide og ble med. Vi planla å ha han på Skype så han fikk oppleve det og "være med" selv om han ikke kunne være der fysisk og kan gi god støtte å ha noen å snakke med om ting blir intens. Kanskje han kan være på skype eller telefon? :)

Så smart å kunne ha han med på skype.
Mannen min er uten dekning når han er på jobb så det går ikke her.

Var alene da jeg hadde MA. Og det var veldig tøft og vondt. [emoji22][emoji853] Gikk fra gynekologen sitt kontor, inn på føden, skiftet til nettingtruse og sykehusskjorte før jeg ble fulgt inn på operasjonssalen. Rakk akkurat å ringe hjem å fortelle det. Måtte ringe mamma da jeg våknet fra narkosen så hun kunne hente meg.

Jeg vet jo at jeg takler det uansett, men allikevel er det mer betryggende å ha med seg noen.
Jeg har vært alene på UL i forrige svangerskap. Da var jeg inne i uke 16 fordi jordmor ikke fant hjertelyd med doppler, men det var ingenting galt og er sprell levende foster da, imorgen skal jeg også inn på UL alene, jeg velger å dra alene for jeg ønsker ikke ha noen andre å tenke på dersom nyheten skulle være dårlig.

Det kan jo være veldig skummelt å gå alene om man er redd eller har vansker med å takle dårlige nyheter alene. Masse lykke til om du må dra alene.

Jeg trodde jeg hadde mistet denne gangen og dro alene på TUL i uke 8 da mannen jobbet. Gruet meg så fælt til veien fra gynekologen til bilen etter ulyralyden. Hadde en plan om at jeg måtte klare å holde tårene tilbake de 5 min det tok å gå, for så å kunne ringe mannen i bilen. Heldigvis sto alt bra til og jeg gråt riktignok hele veien til bilen, men det var av glede og lettelse.

Lykke til, håper det bare blir gode nyheter å melde videre om! :)

Samboer har vært med på UL fordi han hadde blitt lei seg om han ikke fikk vært med. Jeg er så nervøs at jeg egentlig ville likt å gå alene for å ikke stresse han opp!

Da vi oppdaget MA i høst på privat UL var han med, men da jeg var på sykehuset for videre UL-undersøkelse og abort dro jeg alene fordi jeg ville helst det.

Jeg skal alene på tirsdag. Jeg liker egentlig best at han er med, men er jo ikke bestandig det lar seg gjøre :oops: gruer meg litt jeg også.

Jeg skal på tidlig ultralyd imorgen, drar alene men føler ikke jeg trenger å ha med noen. Mannen er selvfølgelig med på OUL. Synd du ikke får hatt med deg noen når du ønsker det da.

Sniker her Jeg var alene på tul og i morgen skal jeg på oul alene fordi sykehuset byttet timen min i siste liten m, og det var ikke sjanse til å få en annen.. Så da fikk ikke mannen være med. Kjipt, men det går nok

Hmm..har TUL på onsdag, og har egentlig bare tenkt å reise aleine. Det er fare for at noe er galt siden jeg har lette blødninger, og må være forberedt på negativ beskjed. Jeg er nok av den typen som helst vil være alene om det og stålsette meg, og så heller ringe for å fortelle det videre. Men etter å ha lest dette ser jeg at jeg må diskutere med samboer om han ønsker å være med eller ikke :) Det må være opp til han :)

Har vært alene inne begge gangene, han har vært på venterommet med minsten.

Lykke til [emoji3] skal selv i veien på tul i dag, både gruer og gleder meg [emoji3]

Jeg går ofte alene fordi mannen er offshore. Det har alltid gått fint

Jeg kommer til å reise alene til TUL nå på onsdag, og jeg tenker det skal gå veldig bra, jeg har forberedt meg litt at det ikke er garantert man får en positiv opplevelse (har hatt en blødning)så håper jeg heller på det beste.

Men på en eventuell OUL kommer vi begge til å reise.:-)

Back
Topp