Alene med to..

TauZa

Forumet er livet
da dro K på første jobb etter at Heine ble født. Han skal være borte i 16 dager.

Kommer nok til å ha nedtelling fra dag en. Ikke akkurat noen knallstart at Ådne er syk når han drar.[&:][:'(]

Håper han blir fort frisk så han kan være i barnehagen på dagen og mor får en liten pause samt truffet andre voksne.

Gruer meg litt til mannen reiser på jobb etter at vi har fått lille babyen...
Men det er bare å innstille seg på det og håpe man overlever..[8D]

Håper Ådne snart blir frisk da..

Hvordan har dere det ellers? Hvordan går det med amming, soving, søskenkjærlighet osv??

ORIGINAL: sånja

Gruer meg litt til mannen reiser på jobb etter at vi har fått lille babyen...
Men det er bare å innstille seg på det og håpe man overlever..[8D]

Håper Ådne snart blir frisk da..

Hvordan har dere det ellers? Hvordan går det med amming, soving, søskenkjærlighet osv??

skjønneat det kan bli litt stusselig alene.. jeg selv er ikke noe god på å være alene over tid[>:][:)]

håper Ådne blir fort frisk..
masse god bedring

Amminga går fint- ikke sår, virker som jeg har nok melk og han har endelig begynt å spise litt mer effektivt.i begynnelsen kunne vi brke en time på hvert måltid...

I natt har Heine sovet godt og i overkant av tre timer i slengen.. måtte skifte bleie i fem tia ellers rolig natt. På dagen varrierer det men han sover ganske mye. våken en haltime -time her og der, så sover han mellom en halvtime og to timer.

Ådne sin sjalusi har dabbet av.Han er opptatt av babyen og vil kose og klappe på han. Akkurat når når han er syk skulle han nok hatt meg mer for seg selv.

I dag kaller vi inn mormor for at jeg skal få legge han i fred..

ORIGINAL: TauZa

Amminga går fint- ikke sår, virker som jeg har nok melk og han har endelig begynt å spise litt mer effektivt.i begynnelsen kunne vi brke en time på hvert måltid...

I natt har Heine sovet godt og i overkant av tre timer i slengen.. måtte skifte bleie i fem tia ellers rolig natt. På dagen varrierer det men han sover ganske mye. våken en haltime -time her og der, så sover han mellom en halvtime og to timer.

Ådne sin sjalusi har dabbet av.Han er opptatt av babyen og vil kose og klappe på han. Akkurat når når han er syk skulle han nok hatt meg mer for seg selv.

I dag kaller vi inn mormor for at jeg skal få legge han i fred..

Så flink gutt da!! Deilig når de kun er oppe for å spise og få ny bleie..
Er nok ikke så lett å plutselig måtte dele mamma og pappa med noen andre. Men det venner han seg nok fort til!![;)]

Jeg har heldigvis mange jeg kan tilkalle om jeg trenger hjelp, men det aller beste er jo å ha mannen hjemme da!![:)]

Krysser fingrene for at Ådne blir fort frisk igjen - masse god bedring!! [:D]

Vi får telle ned sammen med deg [;)] [:D] hihi [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

[:)][:)][:)]
Tror nok uansett at du kommer til å ordne det fint alene med to[:D] du virker å ordne det meste[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tror nok uansett at du kommer til å ordne det fint alene med to[:D] du virker å ordne det meste[:D]

ENIG ENIG!!![:D]

Hvordan står det til med bekkenet forresten?

ORIGINAL: Vand

ENIG ENIG!!![:D]

Hvordan står det til med bekkenet forresten?

det går jo bedre siden magen ikke irriterer hele tiden og jeg har gått ned 12 kilo siden fødsel... men jeg merker forsatt godt. kan ikke stå på ett ben. Dermed er påkledning og div tungvindt forsatt.. Merker også at jeg blir fort sliten i korsryggen når jeg går lenge.. men det må bare trenes opp. Smeller forsatt i symfysen fremme også når jeg setter meg opp på skeiva.  

Sååååå... om jeg ikke er bedre til 6 ukerskontrollen min skal jeg nok få meg en henvsing til fysio. må bare bestille den seks ukerskontrollne.. kremt kremt.

Back
Topp