Alene - mat

AB

Forumet er livet
I morgen kveld skal mannen min ut og jeg skal være alene hjemme med lillegutt... men jeg har jo lyst på noe godt å kose meg med... Har dere noen forslag til god mat for en?[:D]

kotteletter, saus og potet er jo enkelt

ja, men er ikke så glad i kotteletter jeg[8|] men takk for tipset likevel[:D]

bakt potet, svinestrimler, stekt løk, paprika og mais! + maaaasse rømme [:D] 

Er jo bare å hive inn potetene ca 1.5 time før du har tenkt å spise, frese kjøttet og gr.sakene 10 min før du skal spise, nam nam [:)]

Når jeg er alene vil jeg gjerne ha enkel mat... som er lett å lage til bare en... og som jeg ikke "får" så ofte ellers...

en enkel favoritt er å steke bokseskinke i skvier, koke makaroni og lage tomatsaus fra pose (lage masse tomatsaus fra pose, slå over, så blir det nesten tomatsuppe, bare med MASSE makaroni, og slinkebiter :) )

ellers så blir det gjerne karbonade og potetstappe, men det er fordi min kjære ikke spiser potetstappe, så jeg vil ha det når han er borte. Og papirikapotetgull (ikke til middag, men sånn generelt)

Pleier kose meg med reker, når jeg er alene!!![:D][:D][:D]

Du kan kjøpe san liten pakke med kyllinfilet og ha bretangesaus til og pommeskuler og litt paprika og stekt tomat[:)] Jeg spiser det alene. Eller jeg lager wok. 

Jeg er lat når jeg er alene, så idag er det ferdig-pizza og pottis på meg...
Men til vanlig lager jeg noen form for gryterett til meg og lilleklump når
gubben er på jobb eller ute...
Men idag er det to bordsettinger, så jeg skal se gullrekka på nrk med pizza!

Bakt potet (i mikroen tar det bare 8-10 minutter) med masse bacon,masse rømme og litt mais eller fløtegratinerte poteter med masse bacon til er mine favoritter når jeg er hjemme alene [:D] 

ORIGINAL: FjerneErna

Bakt potet (i mikroen tar det bare 8-10 minutter) med masse bacon,masse rømme og litt mais eller fløtegratinerte poteter med masse bacon til er mine favoritter når jeg er hjemme alene [:D] 

ååh, det hørtes altfor godt ut!!!!!!!

Jeg pleier å lage meg wok som regel, men i dag skal lage grillet kylling med koskos og stekte rotgrønnskaker. [:)]

grillet kylling pomfri og berne saus[:D]

Back
Topp