sicaa Forelsket i forumet 30 Nov 2005 #1 Kjæresten er på nattevakt[:'(] Hater ¨å sove alene.... Skal prøve å legge meg allerede nå jeg,skal på kontroll imorgentidlig!!![:D][:D][:D] Ha ei fin natt alle sammen[:)]
Kjæresten er på nattevakt[:'(] Hater ¨å sove alene.... Skal prøve å legge meg allerede nå jeg,skal på kontroll imorgentidlig!!![:D][:D][:D] Ha ei fin natt alle sammen[:)]
AB Forumet er livet 1 Des 2005 #2 huff.. vi er i samme båt.. mannen min reiste med natt - toget på jobbtur.. liker aldri det.. håper du sover godt[:)]
huff.. vi er i samme båt.. mannen min reiste med natt - toget på jobbtur.. liker aldri det.. håper du sover godt[:)]
fruluna Forumet er livet 1 Des 2005 #4 Lykke til på kontrollen sicaa! Du er der vel kanskje nå, men bedre sent enn aldri [:)]
x1x~Anni87~ Forumet er livet 1 Des 2005 #6 Hater og sove alene jeg oxo. Typen reiser til usa på søndag så da må jeg sove alene i over en uke[:'(]
Hater og sove alene jeg oxo. Typen reiser til usa på søndag så da må jeg sove alene i over en uke[:'(]