Alene hjemme....

Nathalie_91

Glad i forumet
Er alene hjemme og ser på skrekkfilm.. Dumt ikke sant? Men jeg kjeder meg og er trøtt.. Nå det jeg på Mama som er på visplay! Og ble ganske positivt overrasket da jeg så hvem som dukket opp i filmen :) han kjekke dansken fra Game of thrones :) han prinsen vettu :)

Hva gjør dere i dag?:)

Er alene hjemme og ser på skrekkfilm.. Dumt ikke sant? Men jeg kjeder meg og er trøtt.. Nå det jeg på Mama som er på visplay! Og ble ganske positivt overrasket da jeg så hvem som dukket opp i filmen :) han kjekke dansken fra Game of thrones :) han prinsen vettu :)

Hva gjør dere i dag?:)
Viaplay* og ser på. Mye skrivefeil her...

Ikke gærnt det!! Det er jo fortsatt lyst så blir ikke så skummelt likevel:P du får kose deg masse! Jeg venter til det blir kveld for å ta frem walking dead sesong 4:)

Så kjekt, blir nok film på meg på netflix senere, daff kveld foran tv med strikketøyet:).
På jobb nå og lager ny vindusutstilling, men sååå trøtt, bare lyst til å hjem å slenge meg på sofaen, men må holde ut ett par timer til:-/.

Hva syntes du om filmen, Nathalie? ;-)
I kveld skal jeg prøve å få bakt noen muffins. Possibly. Hvis jeg er i form. Men middag blir prioritert, siden jeg spiser for lite... :-)

Haha jeg er også dum og ser skrekkfilmer alene...ender med at jeg tror jeg hører lyder og må ha med meg bikkja på do fordi jeg ikke tør gå alene den kvelden hahahaha jeg er så teit

Hva syntes du om filmen, Nathalie? ;-)
I kveld skal jeg prøve å få bakt noen muffins. Possibly. Hvis jeg er i form. Men middag blir prioritert, siden jeg spiser for lite... :)
Filmen var spennende! Men slutten ble for dum og det ksn jo virkelig ødelegge hele filmen :( men nå ser jeg på shelter, en grøsse film! Sykt bra :)

Bra du spiser middag! Taco på oss i kveld :)

Haha jeg er også dum og ser skrekkfilmer alene...ender med at jeg tror jeg hører lyder og må ha med meg bikkja på do fordi jeg ikke tør gå alene den kvelden hahahaha jeg er så teit
Typisk meg også! Noen filmer du kan anbefale?:)

Filmen var spennende! Men slutten ble for dum og det ksn jo virkelig ødelegge hele filmen :( men nå ser jeg på shelter, en grøsse film! Sykt bra :)

Bra du spiser middag! Taco på oss i kveld :)
Slutten var ikke problemet i filmen for min del. Men det skal sies at det er et år siden jeg så den, men det føltes ut som at jeg hadde kastet bort verdifull levetid. Ha ha! :-P

Back
Topp