alene hjemme

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
jeg og mini!

mannen er reist for å sykle birken,i gjørmebad i år også.... 10mm nedbør meldt.

Da er det jo ekstra godt for dere som sitter hjemme da, tørre og varme!!!![8D]Tvitvi til ohBaby!-mannen!!!!!

ja,her er det jo supert vær,tro meg jeg er gla vi er her! var jo å så på i fjord i tidenes grisevær og med nyfødt imre. :)

her blir det gratinert nachos og ett liiiite vinglass når mini har lagt seg. :)

ORIGINAL: ohBaby!

ja,her er det jo supert vær,tro meg jeg er gla vi er her! var jo å så på i fjord i tidenes grisevær og med nyfødt imre. :)

aleina hjemma her å [:D]
maen e på kanotur me to kompiser [:D] litlå e i seng, eg ska rydda litt før eg finne sofaen og någe snadder [:D]

Koooos dere masse alene hjemme [:)]

Tvitvi for T! Satser på han klarer målet sitt [:D]

Jeg var en tur på Gjøvik i ettermiddag og der passerte det maaaange biler med utrolig møkkete sykler! Kan ikke si at jeg misunner dem en laaaaang sykkeltur i øøøøøøøøøsssssende regn! Håper likevel at han ble fornøyd med resultatet sitt da?

Hørtes mye bedre ut enn Birken! [;)]

hehe,tro meg,var nok mye bedre med min soffakveld enn gjørmebirken! var verre enn i fjord,fyyy.... MEN mannen syklet 20min raskere enn i fjord,og klarte merket som var målet med en margin på 4minutter. ;)

hehe,tro meg,var nok mye bedre med min soffakveld enn gjørmebirken! var verre enn i fjord,fyyy.... MEN mannen syklet 20min raskere enn i fjord,og klarte merket som var målet med en margin på 4minutter. ;)

Wow! Det var imponerende under de forholdene! Du får hilse og gratulerer...
(litt kjipt også kanskje da hvis det betyr at han er enda mer hekta på sykling...?[:D])

ORIGINAL: marimari

Wow! Det var imponerende under de forholdene! Du får hilse og gratulerer...
(litt kjipt også kanskje da hvis det betyr at han er enda mer hekta på sykling...?[:D])

han hilser tilbake!!!
'nja,nå blit det rolige mnd for utesykklingen,men i feb,mars bærer d et laus igjen!!!

dere får spela ludo i steden fram te d då [8D][:D][8D][:D]

ORIGINAL: An9e

dere får spela ludo i steden fram te d då [8D][:D][8D][:D]

haha,akkurat som om det hjelper på rastløsheten,nai,så mye ludo orke eg ikke!!!

Back
Topp