*Meya*
Elsker forumet
Hmmm gubben og jeg tenker på mulighetene for å dra til Sverige en gang i blandt, og da må vi kjøre veldig tidlig om morgenen lørdag herfra, sånn at vi kommer til Oslo på formiddagen, og kan handle i Sverige, kjøre til svigers for å overnatte der, og så kjøre hjem lørdag formiddag.
Dette tenkte vi da gjøre når jeg har fri fredag, sånn at vi kan jobbe litt ekstra i bedriften gubben starter nå, på fredagen, sånn at han kan ta fri lørdag og søndag. Meeeen, det er ett meeeeen her, ett stort ett :p og det er de to eldste. Vi kjenner ikke at vi gidder sette ut med alle ungene, og de har null lyst til å sitte i bil så lenge. De vil gjerne være alene hjemme, men er det ok? De er 13 og snart 12... Fra lørdag morgen til søndag ettermiddag. Vet ikke helt hva jeg føler. Gubben var ofte hjemme alene på den alderen når foreldrene dro på stevner og sånn, mens jeg aldri var alene før jeg flytta hjemmefra omtrent...
Det er folk hjemme oppe, og de vil jo selvsagt følge med, og yngste sønnen oppe har sagt at han kan komme og være med de i ett par omganger på lørdagen, mot at vi tar med litt mat fra Sverige :p