Alene-hjemme-mat?

Fyllte baguetter. Eller biff og fløtegratinerte poteter. Jeg lager meg skikkelig kosemat altså :p
Samboeren min hadde blitt skikkelig grinete om jeg hadde spist biff med fløtegratinerte poteter når han hadde vært borte :p

Hmm, sjelden alene dessverre. Skulle ønske han tok med seg datteren vår og campet et annet sted oftere :p jeg elsker å være alene hjemme :p har vel spist taco eller noe annet kjedelig :p eller bakt potet! Nam :D

Samboeren min hadde blitt skikkelig grinete om jeg hadde spist biff med fløtegratinerte poteter når han hadde vært borte :p

Hmm, sjelden alene dessverre. Skulle ønske han tok med seg datteren vår og campet et annet sted oftere :p jeg elsker å være alene hjemme :p har vel spist taco eller noe annet kjedelig :p eller bakt potet! Nam :D
Han er ikke hjemme. Dermed har han heller ikke noe å si. Akkurat som om jeg er borte, bryr ikke jeg meg hva han fikser seg til middag :p Får da være måte på.
Jeg nyter en kveld alene med tv og god mat jeg :D

Han er ikke hjemme. Dermed har han heller ikke noe å si. Akkurat som om jeg er borte, bryr ikke jeg meg hva han fikser seg til middag :p Får da være måte på.
Jeg nyter en kveld alene med tv og god mat jeg :D
Min hadde blitt grinete uansett :p men det store er vel om man bryr seg om det eller ikke :p

Da drar jeg til mamma eller inviterer noen hit på middag (a)
Sjelden jeg og ongene spiser alene , men spiser helt vanlig mat som vi alltid spiser. Blir litt mer kjedelig da mannen er utrolig flink til å lage spennende mat, og der er IKKE jeg :p

Laks så han ikkje like, eller tomatsuppe så han ikkje tåle :p ellers lage eg berre vanlig middag, så får han resta når han kjeme heim :)

Standard retten her er pangasui-fisk (tror det er sånn det skrives) og couscous, for det haaater han. Men er så kjedelig å lage middag bare til meg, så blir like ofte frossenpizza :P

Hvis det bare er meg, så blir det lettvint på meg og:-) nudler, frossenpizza, vårruller eller rett og slett bare brødmat med ekstra godt pålegg:-)

Hvis det er meg og lillegutt, så blir det ofte noe mat jeg vet han liker, for jeg orker ikke alltid å ta den kampen alene (all ære til dere som er alene med barn:)) så da blir det fort pasta, kjøttboller, pølser, tomatsaus, fiskegrateng, pommes frites osv!!

Nå hørtes jeg ut som en skikkelig slack mamma:P

Lager som regel noe veldig enkelt, eller noe som han ikke er så glad i :) Fisk, tomatsuppe, pannekaker ol ;)

Back
Topp