Alene-hjemme-mat?

Noe enkelt men gjerne ordentlig.
Orker ikke å tilbringe lang tid på kjøkkenet for meg og sønnen vår.
Fiskekaker, karbonadekaker, pannekaker osv.

nå er han stortsett aldri borte. men når han en sjelden gang er borte en dag, så lager jeg som oftes risengrynsgrøt for det er noe som både jeg og snuppa er veldig glad i. ellers så kan det bli fisk av et eller annet slag, joikakaker evt boks lapskaus.

Da blir det spaghetti eller kylling og chips ;)

Nja vi lager noe kjapp mat sammen, så her jeg boller og is til kvelden :P

Han er ikke borte om nettene osv :)

Lager meg skikkelig kosemat som han ikke er så glad i ;-)
Men skjer jo nærmest aldri at han er borte lengre :-P

Noe veldig enkelt(fjordland,ferdigpizza,ostesmørbrød) eller noe han ikke liker. Han liker for eks ikke fløtegratinerte poteter"!! Erre mulig liksom??:eek: Så det med biffstrimler for eks:D Eller noe med bernaisesaus:rolleyes:

Som regel noe enkelt; rømmegrøt, suppe, eller lignende.. eventuelt røkte pølser og makaronistuing, noe han ikke liker..

Jeg varmer opp noe han har gjort klart :p (bortskjemt der ja ;))Har han ikke gjort klart noe så slenger jeg sammen noen pannekaker, eller pølse og potetstappe. Noe som ungene liker som regel :)
Jeg er dårlig til å spise, så er ikke han hjemme så spiser jeg ikke igjen etter middagen med ungene :)

Fiskeboller i karri saus om guttungen er hjemme også. Hvis de begge er borte så blir det som oftest noe simpelt ferdig mat eller brødmat

Når mannen er borte eller jobber sent blir det stort sett brødskiver på mor :P Har ingen barn som skal ha mat enda, så da blir det lettvint.

Det er bare meg og frøkna så lager vanlige middager selv om vi bare er 2. Men når hun er hos faren blir det ofte enkelt. Det kan være fisk, posesuppe, omelett, salat, brød, nudler og slikt. Men jeg kan finne på å lage full middag om jeg får lyst på det hehe

Et eller anna fisk! Han spiser ikke ren fisk. Bare fiskepinner og slik. Og maaaaassse grønnsaker noe han heller ikke spiser... føles ut som jeg har 3 barn av og til, der han er den mest kresne :p

Da blir det som regel noe lettvint som f.eks pannekaker, stekte baguetter med noe godt pålegg eller en eller anna gryterett :)

Mannen liker ikke laks så jeg og ungene spiser det fast hver onsdag når han jobber sent. Eller så kan vi ha blodpudding :)

Back
Topp