Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, så kjedelig! Er veldig rask til å ty til slike løsninger seøv, men tenkte jeg MÅTTE være litt mer oppfinnsom denne ganga, siden det faktisk er tre middager det er snakk om.Samme her... Er også alene -fra idag til lørdag. Men nå blir jeg dårlig av middag, så blir nok bare brødmat her![]()
Omg. Nå er jeg sulten!Nachos, laks med grønnsaker. Baconsurret kyllingfilet eller indrefilet fylt med mozzarella, med rotgrønnsaker..
Calzone, kjøpe junkfood på favorittsjappa..
Nå besto min singelmat mest av treningsmat, rent kjøtt og grønnsaker.. Men det meste funker som singelmat, det blir nok bare noe rester![]()
Omg. Nå er jeg sulten!![]()
Åh, heldiggen! Tror jammen meg jeg skal bake litt i helga!Jeg også! Så fikk gubbeluren til å gi meg siste stykket med eplekake![]()
Oi! Interessant!Når jeg skal ha noe enkelt og kjapt koker jeg bare litt fullkornspasta, kutter opp litt røkt kalkunpålegg (jada, så enkelt) og har oppi avokado...
Mange synes nok det høres kjedelig ut, men jeg elsker detOg tar kun 7 minutter.
Å hørtes godt ut.Pasta med kylling og bacon i kremet saus.. ☺
Bruker matfløte og parmesan ost oppi, hvitløk er et must, rød paprika og vårløk. I tillegg kyllingfilet og bacon og ønsket pasta. Har gjerne litt parmesanost på toppen ved servering også jeg da.. ☺ Veldig godt og nesten som å spise på restaurant☺ Kan sende eksakt oppskrift i morgen om du vil? ☺ Minn meg bare på det! ☺Å hørtes godt ut.
Ka kylling bruke du då? Og hvilken kremen saus?
Meg idag: Mamma, jeg er alene hjemme. Jeg vet ikke hva jeg skal spise til middag siden ingenting fristerUsj, så kjedelig! Er veldig rask til å ty til slike løsninger seøv, men tenkte jeg MÅTTE være litt mer oppfinnsom denne ganga, siden det faktisk er tre middager det er snakk om.
Guuud, blir noen lange dager!
Hehe, poden og jeg skal spise hos farmor og farfar i dagMeg idag: Mamma, jeg er alene hjemme. Jeg vet ikke hva jeg skal spise til middag siden ingenting frister(buhu)
Mamma: Jeg kan lage gryterett, så spiser du her!![]()
Jeg husker jeg spiste fjordland en gang da jeg var singel... Hadde gleda meg skikkelig, men så ble jeg liggende å spy hele kvelden av det jeg spiste, så har ikke turt å prøve annet enn grøten deres siden den gangEr jeg alene så lar jeg vær å spise eller spiser en Fjordland!hipp hurra for Fjordland, tror de har sørget for å gi kroppen min litt næring når jeg har vært uten barna og mannen
vet ikke hvor jeg hadde vært uten
![]()
Æsj! Da hadde ikke jeg turt å spise det igjen hellerJeg husker jeg spiste fjordland en gang da jeg var singel... Hadde gleda meg skikkelig, men så ble jeg liggende å spy hele kvelden av det jeg spiste, så har ikke turt å prøve annet enn grøten deres siden den gang![]()