Alene gravid med donor

MammaUnni

Andre møte med forumet
Jeg er 40 år og gravid med donor (20+4) og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre i samme situasjon☺️ Har prøvd i ca 2,5 år før jeg lyktes på forsøk nummer 6 Bor i Stavanger
 
Wow sier jeg bare. Vi er like gamle og bor ikke så lang fra deg. Er ikke i samme situasjon som deg men sko ønsket nå at jeg var like klok som deg og heller valget og bli gravid med donor. Lykke til og gratulerer :)
 
Wow sier jeg bare. Vi er like gamle og bor ikke så lang fra deg. Er ikke i samme situasjon som deg men sko ønsket nå at jeg var like klok som deg og heller valget og bli gravid med donor. Lykke til og gratulerer :)
Takk☺️ Ja det måtte bli på denne måte eller ikke få flere barn. Lykkelig for jeg lyktes med kjempelav AMH
 
Jeg er 40 år og gravid med donor (20+4) og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre i samme situasjon☺️ Har prøvd i ca 2,5 år før jeg lyktes på forsøk nummer 6 Bor i Stavanger
Hei og gratulerer! Det er et eget underforum for Alenegravide, og vi er en liten gjeng på skjult forum der også. Heng med oss!
 
Aww ❤ gratulerer med en liten til deg:Heartred fikk du hjelp privat eller offentlig? Jeg har gått til Medicus. Tipper du har det kjempetravelt nå om dagen/natten:love017
Takk :love017 gikk privat, brukte også Medicus. Ikke sånn veldig travelt enda hun er stortsett fornøyd og sover mye, så lenge hun kan ligge på meg. Men får ikke gjort så mye annet i huset da :hilarious: men sånn er det bare akkurat nå:Heartred
 
Back
Topp