alene for helga

malrodien

Gift med forumet
da ble jeg alene i helga.. kjæresten dro på festival nå og kommer ikke hjem igjen før på søndagen en gang.. blir så rart å legge seg alene.. *savner han alerede.. 48 timer til han kommer hjem!![:(]

Om to dager kommer min kjære flyttende hit. Har måttet unnvære ham i 2 år og bare set ham i ferier. Vet at 48 timer kan føles lenge. Men det kan 2 år også... Men nå blir det bra!

hoff.. så sjelden jeg må legge meg uten han.. å spesielt vondt er det når han er på en plass å drikker!! er så urolig. *må bare få tiden til å gå fort i helga* så har jeg dere å da[:D]

ja.... stoler på han sånsett, men er utrolig redd for at han skal klare å drikke sæ i hjel eller noe lignende

Skjønner deg GODT! Når min skal jobbe om nettene eller feks da han måtte til Tromsø for å undersøke en fot.. Aaaahhh.. Savna han såååå masse!! Er så fælt å legge seg uten kjærestene sine..
MEN! Tenk så deilig det blir å se han igjen når han kommer da.. Så kan dere ha en lang kosekveld når han kommer.. [:D]

ORIGINAL: Actrine

oi to år???? kan jeg spørre hvorfor? ble nysgjerrig nå jeg! uff... kan ikke klare oss uten de herlige mennene våre [:)][:D]

Jeg har jobba i Norge. Han har studert i Danmark. Men jeg har tatt meg en del turer til Dk og han en del turer til Norge. Og det var jo ikke værre enn at vi også klarte å lage barn[:D]

Uff, ja er kjipt når de er borte, men tenk så godt det blir å få han hjem igjen![:)]

Og i mellomtiden har du jo oss her på bv *hihi*[;)]

Får trøste deg med at det bare er for en helg - og han har vel med seg mobiltelefon så du får sjekket med jevne mellomrom at han lever??

Du får holde deg her inne og skravle i helgen så skal du se at tiden går fort!

ORIGINAL: lenemor

Får trøste deg med at det bare er for en helg - og han har vel med seg mobiltelefon så du får sjekket med jevne mellomrom at han lever??

Du får holde deg her inne og skravle i helgen så skal du se at tiden går fort!

ja.. men nettet blir altid sprengt der.. så det er umulig å få tak i han!!..[:'(]  men men.. trøster meg med t han kommer til bake på søndaggen

Vi får holde hverandre med selskap her inne vi [;)] Kommer nok til å være her litt i helga!

Back
Topp