Aleinamor til 2?

Sugermama

Elsker forumet
E æ klar for det da?
Alt føles litt håplaust akkurat no, mye å tenke på.

Vet ikje om æ e klar for å gå gjennom nok et svangerskap aleina, å fostre opp et nytt barn aleina..

Første syteinnlegget fra mæ:( Måtte bare få det litt ut, så æ ikje føle mæ så aleina hær æ sitt å skrik for mæ sjøl.. Duste hormona...

Hva med barnefaren ? Er han helt ute av bilde? Barnefaren til nr 1 da?

TuMmY LoVe

E en fryktelig lang historie med barnefaren no, barnefaren til jentungen e å en lang historie. Tok 2år før han ville ha nokka med ho å gjøre:(

Uff, trist. Men om du er innstilt på at det blir innmari tøft, så klarer du det :)

TuMmY LoVe

Off misunner deg ikke i det hele tatt.
Er så utrolig tungt å være alene med barn, har vært lengre perioder alene med min fordi min mann har jobbet borte, og er ingen ønskesituasjon.

Har du noen rundt deg som kan hjelpe deg?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Off misunner deg ikke i det hele tatt.
Er så utrolig tungt å være alene med barn, har vært lengre perioder alene med min fordi min mann har jobbet borte, og er ingen ønskesituasjon.

Har du noen rundt deg som kan hjelpe deg?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Nei, min familie bor 3 tima unna her, så e dårlig med støtteapparat:(

Skjønner at du er i en veldig vanskelig situasjon. Håper du finner ur av hva du vil gjøre...

Huff :( Veldig lov med syteinnlegg! Vondt å lese at det tok 2år før barnefar ville ha noe med lille jenta di å gjøre :( Kanskje det finnes noen her inne som er alenemor til 2 eller flere, som kan fortelle deg litt om hvordan det er? Kanskje de også tenkte du som gjør nå. Sender deg gode klemmer <3

Nei, min familie bor 3 tima unna her, så e dårlig med støtteapparat:(

Er ikke mulig for deg å flytte nærmere de, om de ville ha stilt litt opp for deg?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Er ikke mulig for deg å flytte nærmere de, om de ville ha stilt litt opp for deg?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Nei, det e ikke det heller:/ Jobben min e hær, å det blir kjempe tungvint når jentungen skal til sin pappa. Men hadde nok ikke flytta uansett, kommer fra en veldig liten plass, vanskelig å få jobb der osv.

Inn i tenkeboksen med sæ

Nei, det e ikke det heller:/ Jobben min e hær, å det blir kjempe tungvint når jentungen skal til sin pappa. Men hadde nok ikke flytta uansett, kommer fra en veldig liten plass, vanskelig å få jobb der osv.

Inn i tenkeboksen med sæ

Husk at nå må du tenke på deg selv, og hva som er best for deg!!!

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp