Aldri trodd jeg skulle si det- fått livets første hemoride!

smilejenta78

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Desemberlykke 2018
Nei og nei, tok visst litt for hardt i på do igår og jammen er det kommet en utposning "back there"... urk og urk. Smører meg med krem, men er jammen meg vondt å sitte.. HVor lenge før slikt går bort tro? Eller er det noe som blir der resten av graviditeten?? Flaut tema, men nokså vanlig for gravide har jeg forstått..

Sikkert over imorga.hjelpe de ikkje å smøre å e fortsatt vondt må du ringe legen for stikkpiller.de e de einaste som hjelpe mej ;)

Takk for gode tips:-) var på do i stad og det var så grusomt vondt at tårene spruta og jeg skreik auuuu. Knivstikking i baken! Håper det blir bedre imorra, for ellers lovrr jeg at jeg aldri skal sette meg på dopotta igjen;-)

Har selv fått to utposninger som har vært der siden jeg var 2-3 mnd påvei.. Gjør ikke noe vondt, men kan i perioder klø no sykt!

Men vil de ikke gå inn igjen? Eller må man leve med det? Idag kom det blod fra den ene:-(

Har hatt hemoroider siden fødsel, masse blod hver gang og jeg kvier meg skikkelig!! :( det har hjulpet med de serviettene fra apoteket.

Har du prøvd eis-gel fra apoteket? har hørt at den er ganske bra mot hemoroider
Kan man bruke den der nede???? Den lukter veldig sterkt! Vil innbille at den svir.... Les nøye på den i alle fall eller spør på apoteket.
Har du forresten prøvd å dytte dem inn igjen? Gjør det så ofte du kan ;)

Kan man bruke den der nede???? Den lukter veldig sterkt! Vil innbille at den svir.... Les nøye på den i alle fall eller spør på apoteket.
Har du forresten prøvd å dytte dem inn igjen? Gjør det så ofte du kan ;)

Hvor smart det er å bruke det der bak vet jeg ikke, men har lest at flere mener det funker :p her er en av de:

ImageUploadedByBV Forum1436214546.499750.jpg

Husk at den salva med kortison (resiproct?) ikke skal brukes av gravide.

Husk at den salva med kortison (resiproct?) ikke skal brukes av gravide.
På apoteket sa dem at det gikk greit for en uke når man var veldig plaget. Men ikke lenger..Legen sier det er ok når det taes lokalt og ikke som pille med kortison. De første 3 mnd skal man holde seg langt unna den...Men- jeg bruker den med uvel følelse...

Back
Topp