Jeg vet ikke hva samsove erSnart 5,5 år
Skal dere samsove?
babyjente 27 Juli ♡
Skal du på babysvømming?
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke hva samsove erSnart 5,5 år
Skal dere samsove?
babyjente 27 Juli ♡
Vi har gutte og jentenavn vi er veldig glad iØnsker å prøve å samsove i starten
Har dere begynt å tenke på navn?
Jeg vet ikke hva samsove er
Skal du på babysvømming?
Desember 2014
Taster på appen
Det skal vi gjøreSamsoving e å ha babyen i sengen med dåkke
Har ikkje vært på babysvømming denne gangen, men lure på å prøve søskensvømming når neste komme
Ser du på paradise hotel?
babyjente 27 Juli ♡
For en gangs skyld skal jeg begynde tildig! Målet er å være ferdig før november!Vi har gutte og jentenavn vi er veldig glad i
Skal dere begynne ekstra tidlig med julegaver i år?
Desember 2014
Taster på appen
Pappaen min, kommende oldemor og min tante Mamma tror jeg blir mer glad etterhvert, hun synes selv hun er så ungFor en gangs skyld skal jeg begynde tildig! Målet er å være ferdig før november!
Hvem gleder du deg aller mest til å dele nyheten med?
Jeg gjør nesten ikke annet! Mannen er litt mer avslappet og holder igrunnen på å fordøye det hele endaPappaen min, kommende oldemor og min tante Mamma tror jeg blir mer glad etterhvert, hun synes selv hun er så ung
Kikker dere på babyting på nett?
Desember 2014
Taster på appen
Vi tror vi klarer oss med den vi har foreløpig!Jeg gjør nesten ikke annet! Mannen er litt mer avslappet og holder igrunnen på å fordøye det hele enda
Må dere ha ny bil nå som dere blir foreldre?
Absolutt, det er jo både praktisk og kjempefint! Håper den kommende oldemor har lyst til å strikke myeVi tror vi klarer oss med den vi har foreløpig!
Vil du ha mye strikketøy til babyen?
Desember 2014
Taster på appen
Jeg tror vi får gutt <3 (virker forresten som vi er de eneste som er våkne )Absolutt, det er jo både praktisk og kjempefint! Håperden kommende oldemor har lyst til å strikke mye
Tror du dere får gutt eller jente?
Haha, kan se sånn utJeg tror vi får gutt <3 (virker forresten som vi er de eneste som er våkne )
Bor du i hus eller leilighet ?
Desember 2014
Taster på appen
Det skal jeg, med måte. Mye Pga halve familien min bor på andre siden av Norge. Kommer til å slette mange fra Facebook. Selvom jeg bruker mest instagramHaha, kan se sånn ut
Bor i leilighet, men er på utkikk etter hus
Kommer du til å legge ut bilder av babyen på sosiale medier?
Gjør dessverre ingen av delene, men har lurt på å lære meg å strikke Hadde vært koselig å kunne strikke litt til babyen nå i ventetidenDet skal jeg, med måte. Mye Pga halve familien min bor på andre siden av Norge. Kommer til å slette mange fra Facebook. Selvom jeg bruker mest instagram
Strikker/hekler du?
Desember 2014
Taster på appen
Liker å pynte meg til fest, i hverdagen liker jeg å ha en mer casual stilAlt mulig pålegg
Er du glad i å pynte deg?
Desember 2014
Taster på appen