Aldri skikkelig sterke tester, selv etter IKM? Spørsmål.

Solsikke2016

Glad i forumet
Hei. Jeg spør dere som har kommet lenger enn meg. Hvor sterke må strekene være/ bli?

Jeg testet positivt m digital tirs morgen, dvs en til to dager etter IKM. (Usikker på om jeg skulle hatt TR søn el mand).

Etter det har jeg testet daglig (jeg vet, helt nuts her).
Har testet pos hos legen også (igår, 19 dpo). Sykepleier der sa at den var positiv, men den tok litt tid før den kom, og var ikke veldig sterk. Men, den var positiv.

Tok en DocMorris i dag morges som så svakere ut enn den dagen før (!) og dermed røk CB + som jeg hadde liggende. Toppet det m en EL test også. Bare for å makse den helt ut.
CB + var sterkere enn den jeg tok tors. (Og da ble jeg litt roligere).

Spørsmålet mitt til dere er, er d noen av dere som jo fortsatt er gravide, som heller aldri fikk veldig sterke tester? Eller kan d vise seg å være dårlig tegn?

Har lest masse om kjemisk, men tenker at siden jeg er snart en uke over IKM og ikke har spottet eller noe antydning til vondt eller kramper så er det lite trolig at d er kjemisk? Eller?

Har målt hcg (fred). Får svar mand. Tar en hcg prøve til mand m svar tirs.

Skulle ønske jeg klarte slappe av litt mer. Har jo gått helt fra sans og samling her. Mannen min synes jeg er smårar...og jeg ser den.ImageUploadedByBV Forum1411199514.520030.jpg

Dette er februar forumet:) du havner vel på juni eller no du:)

Men en strek er som regel en strek:) altså positiv.

Lykke til:)

Takk :) Foreløpig er jeg i mai klubben, men ville sjekke m dere som har overlevd disse første nervepirrende ukene :)

Takk :) Foreløpig er jeg i mai klubben, men ville sjekke m dere som har overlevd disse første nervepirrende ukene :)
Strek er strek :) Gratulerer! :)
Senk skuldrene og slapp av, så skal du se Hcg svaret er greit også ;) Ikke alle produserer så mye Hcg i starten.

Min erfaring er at testene blei sterkere, så svakere, så sterkere o.s.v. Når testane blei svakere vart eg nervøs for om noko var gale, men alt viste seg å være heilt i orden:) så ikkje tenk på kor sterk streken er!!! Positiv er positiv:)

En strek er en strek - samma hvor sterk den er ;)

For meg var billigestene alltid litt svake, og svakete utover dagen. Cb digital var positiv. Strektester var aldri 100% sterke. Testene dine er absolutt positive. Ingen grunn til bekymring.

De strekene der var da ikke så svake! :) mine var akkurat som dine omtrent. Så bare slapp av å nyt det :) de er helt klart positive :)

takk jenter! :) venter på svar på første hcg imrg, og tar nr 2 prøve imorgen også.
er 5+0 idag, og fortsatt ikke mange symptomer (bortsett fra ømme bryster og den murringen i magen som kommer og går). Men håper på det beste!

har bestilt meg cbd på nett også, med ukeindikator. den kmr om 5-10 dager, så kan jo prøve å vente på de to... ;)
spørs om det går ;)

ps, bestilte på på feelunique.com. Det var kun 143,- for dobbel digital! Billig! :)

Eg må si eg mistet når mine tester ikke økte mer, men ville ha ventet 2 dager å testet igjen

Mine va alltid svake..men kjøpte digital p der sto d svart på kvitt me ukesimdikator så ganske sikker då ja..

Hei. Jeg spør dere som har kommet lenger enn meg. Hvor sterke må strekene være/ bli?

Jeg testet positivt m digital tirs morgen, dvs en til to dager etter IKM. (Usikker på om jeg skulle hatt TR søn el mand).

Etter det har jeg testet daglig (jeg vet, helt nuts her).
Har testet pos hos legen også (igår, 19 dpo). Sykepleier der sa at den var positiv, men den tok litt tid før den kom, og var ikke veldig sterk. Men, den var positiv.

Tok en DocMorris i dag morges som så svakere ut enn den dagen før (!) og dermed røk CB + som jeg hadde liggende. Toppet det m en EL test også. Bare for å makse den helt ut.
CB + var sterkere enn den jeg tok tors. (Og da ble jeg litt roligere).

Spørsmålet mitt til dere er, er d noen av dere som jo fortsatt er gravide, som heller aldri fikk veldig sterke tester? Eller kan d vise seg å være dårlig tegn?

Har lest masse om kjemisk, men tenker at siden jeg er snart en uke over IKM og ikke har spottet eller noe antydning til vondt eller kramper så er det lite trolig at d er kjemisk? Eller?

Har målt hcg (fred). Får svar mand. Tar en hcg prøve til mand m svar tirs.

Skulle ønske jeg klarte slappe av litt mer. Har jo gått helt fra sans og samling her. Mannen min synes jeg er smårar...og jeg ser den.Vis vedlegget 78748
Hvordan går det? Hvirdan var hcg-prøvene?

Hei. Det endte dessverre m SA. Begynte i går, så holder på nå.
Hadde en magefølelse.

Men vi skal prøve igjen raskt :-)

Back
Topp