Aldri mer UPS!!!

Sicily

Forumet er livet
Sist jeg bestilte pakke fra Usa som ble sendt gjennom UPS brukte de 3 (!!!!) mnd på å levere pakken til meg, og i mellomtiden hadde den vært innom mitt lokale postkontor en to-tre ganger, hatt status som tapt to ganger, og vært fem ganger i Oslo og en i Bergen. Før den endelig fant veien hjem til meg. Da ble den levert på døra. Nå har jeg bestilt en ny pakke, og den har vært i Oslo siden 11/08 iflg UPS sine sporingssider! Aaaargh! Jeg trenger det nåååå! Har ringt dit, men de er ikke akkurat overvettes behjelpelige..

Huff kjedelig.. Har bestilt mye fra ebay osv og de sender ofte med UPS, aldri vært noe trøbbel her.

ORIGINAL: Homer

USP sender vel bare pakken til Norge og så er det Posten som leverer videre? Det virker på meg som det er Posten som roter her [8|]

Det er begge. Posten gir den tilbake til UPS hvis den ikke blir levert, også går den på rundgang dem i mellom rundt i landet.

ORIGINAL: Sjefsgaupa

USP sender vel bare pakken til Norge og så er det Posten som leverer videre? Det virker på meg som det er Posten som roter her [8|]

Det er begge. Posten gir den tilbake til UPS hvis den ikke blir levert, også går den på rundgang dem i mellom rundt i landet.

OK, jeg sitter og venter på pakke fra Japan så håper ingen roter den bort [;)]

Ja. UPS mente at pakken var på mitt lokale postkontor nå, men hvorfor i helvete står ikke det på sporingssidene deres, eller posten sine? Skal kjøre dit snart, men sist gang mente de også at den var fremme, og da sporet postkontoret den til Oslo.. [8D] Pakke fra Japan, ja. Tar det lang tid, forresten? Og det blir lenge til jeg skal bruke JetCarrier også. Om det er de eller jeg som har gjort noe feil (sikkert jeg, men..) vet jeg ikke helt. Jeg beregnet ihvertfall etter deres tabell på flyfraktpriser at min pakke på 5 kg ville koste noen hundrelapper i frakt. Når jeg fikk regningen var den på 1600 kr.. Og posten regner den også som en pakke på 25 kg. Why? Er bare en vognpose fra Bugaboo, liksom.. 

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Sist jeg bestilte pakke fra Usa som ble sendt gjennom UPS brukte de 3 (!!!!) mnd på å levere pakken til meg, og i mellomtiden hadde den vært innom mitt lokale postkontor en to-tre ganger, hatt status som tapt to ganger, og vært fem ganger i Oslo og en i Bergen. Før den endelig fant veien hjem til meg. Da ble den levert på døra. Nå har jeg bestilt en ny pakke, og den har vært i Oslo siden 11/08 iflg UPS sine sporingssider! Aaaargh! Jeg trenger det nåååå! Har ringt dit, men de er ikke akkurat overvettes behjelpelige..

Jeg bestilte en kjole fra USA torsdag 14 august og fikk den levert på døra mandag 18 aug av UPS.......drit kjedelig at du opplever dette.....[8|]

Det ringte faktisk nettopp på døra, og der kom pakken gitt[:D] Et lyspunkt i dag som jeg er hjemme fra jobb med kvalme og hodeverk. Fikk mail på mandag om at pakken var sendt fra Japan og nå er jeg klar til å høre på cden. Ikke verst å ha en japansk utgivelse i hånda i dag, når utgivelsesdatoen i Japan var i går [:D][:D] Faktisk er det andre som har bestilt den som allerede har hatt den i noen dager.

Godt at noen får det som bestilt, da. [8D][;)]

Huff så kjedelig!
Vi har fått flere pakker levert av dem vi og, men bare vært tull en gang.
Når sambo ringte og etterlyste pakken fikk han høre at den var utlevert og at en Pettersen el.l. hadde signert for den.
Sambo ble ikke mye blid, for her bor det jo ingen Pettersen. Og den pakken var verdt 2500,- Men heldigvis viste det seg at de bare hadde surra, de hadde en fortsatt, så fikk vi den et par dager senere.

Back
Topp