Aldri mer jobbe dag og IKEA på samme dag

Lennil80

Forelsket i forumet
Etter 7 timer på jobb med mye gåing, hjem slappe av litt og en liten tur på IKEA.

Har ikke hatt de store bekkenplagene, men nå hadde ikke krykker hjulpet meg en gang. Og i morgen er det reise på påskeferie, orker ikke å pakke. Har parkert på sofaen og legger meg i sengen når ungene straks er lagt seg.

Uff, masse god bedring. Ta vare på deg selv, å slapp av. Det er ikke det beste underlaget å gå på IKEA. Det vet jeg, får jeg jobber der og bekkenet er helt på bånn etter en halv time på gulvet. Så her er det 100% sykemeldt.

Uff, masse god bedring. Ta vare på deg selv, å slapp av. Det er ikke det beste underlaget å gå på IKEA. Det vet jeg, får jeg jobber der og bekkenet er helt på bånn etter en halv time på gulvet. Så her er det 100% sykemeldt.

Ikea og lignende steder er helt grusomme! Jeg jobber på skole, og betonggulv er drepen! Tror det er hovedårsaken til at bekkenet mitt slo seg såpass vrangt denne gangen.

Ikea og lignende steder er helt grusomme! Jeg jobber på skole, og betonggulv er drepen! Tror det er hovedårsaken til at bekkenet mitt slo seg såpass vrangt denne gangen.
Har ikke problemer med bekkenet på jobb. Jobber som ergoterapeut på sykehjem og rehabilitering avdeling. Går å står hele dagen. Men bruker Ecco sandaler og sliter ikke med bekkenet etter jobb.

Valgte noen sko uten like god demping på IKEA besøket. Og angrer stort på skovalget.

Gikk ikke hele runden på IKEA en gang.

Men opplever hvis ikke jeg får en tur i skogen. Ulent terreng, slår der seg lett vrang.

Auch, høres ikke spesielt godt ut! Jeg var på stevne med hundene og Ikea på samme dag, det ga ca samme resultat. :p Satser på det løsner opp raskt. :)

Auch, høres ikke spesielt godt ut! Jeg var på stevne med hundene og Ikea på samme dag, det ga ca samme resultat. :p Satser på det løsner opp raskt. :)
Må vel bare innse at de gode dagene i svangerskapet er forbi og at man må trappe ned aktiviteten litt.

Må vel bare innse at de gode dagene i svangerskapet er forbi og at man må trappe ned aktiviteten litt.

Ja, i alle fall justere litt og ikke bare kjøre på. Jeg har dog blitt bedre nå enn jeg var for noen uker siden, får akupunktur av jordmor på sykehuset og det må ha hjulpet for jeg har gått fra å ikke kunne gå 2 km uten å bli helt krøpling, til å gå det dobbelte. Blir litt stiv etterpå, men ikke helt sofaliggende. Og DET er godt for hodet mitt, for jeg er så avhengig av å være ute på tur med hundene for å ha det bra, blir grinete om jeg får for lite tur og frisk luft. :p

Men, det hjelper jo også meg at jeg bare jobber 40%. Har en stillesittende jobb med kontorpult og stol som ikke er helt optimal, så glad jeg får ta så mye hjemmekontor som jeg vil.

Det tror jeg på. Jeg slet allerede før jeg ble gravid. Men da hjalp det med trening å gå tur i skog og mark. Nå klarer jeg så vidt å brette noen klær. Så pass godt på bekkenet, det er ikke noe å spøke med.

God bedring [emoji4]
At du i det hele tatt har klart 7 timer med masse gåing på jobb synes jeg er imponerende. Jeg var 2 timer på påskehandelen i går i diverse butikker å klarte såvidt bevege meg i slutten, og kjenner det sitter godt igjen i dag også så mannen har en del pakking som må gjøres til avreise i dag for jeg er ikke til mye hjelp

Imponert!

Da jeg var gravid sist i 2014 begynte vi å bare bestille på nett fra Ikea.no. Siden det har jeg bare satt min fot på Ikea én gang, da vi skulle bestille kjøkkenet, fordi da må man møte opp fysisk. Bestilt både store ting (masse møbler av gangen) og småting (sengetøy, babyting, bestikk osv.) og når man bestiller store ting koster det jo litt mer men man får til gjengjeld alt båret inn døra. Med små ting er frakten som ved mange andre nettbutikker: kr89.

Utrolig deilig :) mannen min hater å dra på Ikea uansett så han betaler gladelig for å slippe å dra dit, gå rundt der, plukke og løfte ned det man skal ha (om det ikke er utsolgt) og deretter stå i kø også enten drasse det med seg hjem selv eller bestille hjemkjøring.

Det var pga. den dårlige formen min i den forrige graviditeten at jeg «oppdaget» netthandel sånn generelt. Handlet alt av babyutstyr fra butikker som Lekmer, Jollyroom, mimmis, barnashus, etter hvor det var billigst (prisjakt.no).

Håper formen din har kommet seg nå ❤️

Back
Topp