Aldri mer ebay tester..

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har jo som jeg har nevnt tidligere at jeg har vært litt bekymret pågrunn av at testene fortsatt ikke har blitt sterkere. Jeg har kun bilig strimler fra ebay. Så dro på apoteket i går å kjøpte 4 cb tester i stede
Tok en i morges å fen ble positiv med en gang:-) å streken kan vell ikke bli mye sterkere:-) så nå skal denne testetøsa roe seg ned å ikke teste i hut å pine mer;p for ja jeg er gravid:-)ImageUploadedByBV Forum1400225057.256285.jpg

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Deler samme erfaring som deg ang ebay tester.

Min var negativ på IKM og ikke positiv før 4 dager etter. Og da var den svaaaaak

05.01.2015 <3

Deler samme erfaring som deg ang ebay tester.

Min var negativ på IKM og ikke positiv før 4 dager etter. Og da var den svaaaaak

05.01.2015 <3
En av testene blir fortsatt så svak at det nesten bare kan se ut som en skygge strek..

Her var det ingen tvil hvertfall!
Er vel litt både og det som selges på ebay...noe kan være billig å bra, men vanskelig å vite hva.

Her var de helt ok, men veldig forskjellig på fargestoffet på de da. De er jo nesten gratis så hva kan vi forvente

Her var de helt ok, men veldig forskjellig på fargestoffet på de da. De er jo nesten gratis så hva kan vi forvente
Ja, kan vel ikke forvente mer av disse billigtestene!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp