Aldri mer antibiotika!!!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Herregud for noen smerter i magen[:(]
Det gjør så inn i helvetes vondt. Jeg orker ikke mer. Ligger i senga å griner og tenker la meg slippe!
Jeg har egentlig bare lyst til å hyle av all min kraft.....
Nå bryter jeg kuren, men om man gjør det må man ha nye da?? Jeg er overhode ikke bra enda. Men vet ikke om jeg orker mer av masse piller[:(]

drikk biola og ta sånne melkesyre- tabletter.. reisesyketabletter..

det hjalp min sambo

Nå vet jeg ikke hvorfor du får antibiotika men man skal som hovedregel ikke avslutte en kur før den er ferdig - dette pga faren for utvikling av resistens. Om du får så sterke bivirkninger av antibiotikaen du tar bør du kontakte legen som kan finne en annen type som du kan tåle.. God bedring!!

ORIGINAL: Pearl

Nå vet jeg ikke hvorfor du får antibiotika men man skal som hovedregel ikke avslutte en kur før den er ferdig - dette pga faren for utvikling av resistens. Om du får så sterke bivirkninger av antibiotikaen du tar bør du kontakte legen som kan finne en annen type som du kan tåle.. God bedring!!

ORIGINAL: Pearl

Helt riktig! Du må ikke avbryte antibiotikakuren din før du har snakka med legen. Slike bivirkninger skal rapporteres inn til myndighetene, og du må kanskje bytte type.

Takk for svar dere! Jeg får ringe legen i morgen. For jeg tar ikke en pille mer. Jeg har en kraftig bihulebetenelse og de smertene jeg har i magen er ti ganger verre. Og de blir verre for hver tablett jeg tar[:(]

ORIGINAL: søteste

Takk for svar dere! Jeg får ringe legen i morgen. For jeg tar ikke en pille mer. Jeg har en kraftig bihulebetenelse og de smertene jeg har i magen er ti ganger verre. Og de blir verre for hver tablett jeg tar[:(]

da ringer du legen nå å får deg en akutt time, eller få den en time på legevakta. ikke noe vits å vente til i morgen.

God bedring

Ring legevakta, og forklar situasjonen. Da får du helt sikkert en annen type som du tåler[:)]

Fikk samme reaksjonen på voltaren, som jeg skulle ta etter at jeg opererte mandlene. Funka fint i et par dager, så lå jeg på sofaen i fosterstilling og gråt av magevondt[:(]
Legevakta dagen etter, og ny medisin[:)]

Back
Topp