Aldri kjent kynnere

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020
Jeg har mot slutten av svangerskapene mine kunnet kjenne at magen min blir hardere hvis jeg legger hendene på når jeg går tur eller liknende, men jeg har aldri følt dem med bare magen. Jeg har jo kynnere jeg også, men må «jukse litt» for å identifisere dem.

Min siste fødsel startet med uregelmessige rier, så da trodde jeg det var de første gang jeg kjente kynnere, men ungen var født noen timer senere på dagen og riene var uregelmessige selv den siste halvtimen.

Er det flere av dere som har født før som aldri har kjent kynnere?
 
Jeg har mot slutten av svangerskapene mine kunnet kjenne at magen min blir hardere hvis jeg legger hendene på når jeg går tur eller liknende, men jeg har aldri følt dem med bare magen. Jeg har jo kynnere jeg også, men må «jukse litt» for å identifisere dem.

Min siste fødsel startet med uregelmessige rier, så da trodde jeg det var de første gang jeg kjente kynnere, men ungen var født noen timer senere på dagen og riene var uregelmessige selv den siste halvtimen.

Er det flere av dere som har født før som aldri har kjent kynnere?

Jeg kjente aldri kynnere i mitt første svangerskap. Det gikk rett på ganske kraftige rier og fødsel. Nå langt inn i neste svangerskap har jeg heller ikke kjent noe til det, så akkurat det vet jeg rett og slett ikke hvordan føles. Så du er ikke alene ;)
 
Jeg hadde kun kynnere mot slutten med med nr 1, men disse var modningsrier så også litt vonde.
Med nr 2 hadde jeg vel mer kynnere men husker ikke når de startet æ... enda ikke kjent noe denne gangen :)
 
Det blir litt spennende om jeg merker kynnere denne gangen. Fjerde barnet. Om det blir, så blir det sikkert bare siste uka. Mamma merket kynnere første gang med tredje/siste barnet. Det skjedde 2 dager før fødsel.
 
Back
Topp