Aldri hatt kynnere uke 29/30

• Trådstarter Trådstarter is
  • Opprettet Opprettet

is

Blir kjent med forumet
Er det uvanlig å ikke ha hatt kynnere i uke 29/30? Er 29+5 idag, og førstegangs. Føler alle skriver om kynnere hele tiden og blir litt stressa :/

Det kan godt være du har hatt kynnere uten å merke det. De trenger ikke å være så kraftige og kommer ofte når man er i aktivitet og opptatt med andre ting :)

Jeg har bare hatt etter/under sex. Har aldri ellers, som jeg merker da. Er 30+5! :-)

Du har nok kynnere, men man legger som regel ikke merke til de i første svangerskap :-)
Har du opplevd at magen er stein hard innimellom..? I tilfelle så er det pga kynnere :-)

Jeg la heller ikke merke til kynnere i mitt første svangerskap. nå derimot... Mye når jeg går eller er veldig aktiv. Er i uke 29+1. Hatt kynnere siden 19/20.

Last edited:
Har lite av dem. Litt når jeg er ute og går, men det er minimalt. Har mer ligamentsmerter egentlig, og det er ikke så mye det heller, så du er ikke unormal :) jeg er 32+2.

Tror det er helt vanlig? Jeg har kjent de siden uke 14 og er førstegangs. Mine har vært ubehagelige hele tiden. La først merke til de pga magen endret fasong og så rar ut :p Men har av og til noen som ikke er ubehagelige som jeg bare har oppdaget fordi jeg tilfeldigvis har tatt på magen og den er helt hard. Så ikke sikkert du merker dine :)

Jeg har hatt kynnere en stund, men merker det mye bedre nå for tiden. De er ganske uregelmessige og ubehagelige.

Jeg har kjent på magen at den er ekstra hard noen ganger på kvelden, men har ikke noe smerter eller ubehag.. Men det er kanskje forskjellig fra person til person? Kynnere er vel livmoren som forbereder seg på fødsel, så jeg tenker at jo flere jo bedre? :)

Jeg har hatt mye kynnere de siste 4 ukene, 28+6 nå og førstegangs.. De er innimellom ubehagelige og kommer hyppig ved litt aktivitet! Tar det som et bra tegn siden det er livmor som trener seg til fødsel :)

Merka ingenting til kynnere første gang jeg var gravid. Når jeg fikk rier noen dager før termin, så trodde det var kynnere ;) Men denne gangen har jeg hatt kynnere helt fra uke 20 ca.

Ingen kynnere ennå, og jeg er tredjegangs og hadde mange kynnere i sist graviditet :) Er veldig glad så lenge jeg kan slippe :)

jeg har lite vondt men magen blir hard til tider.spes ved mye aktivitet.

Back
Topp