aldri hatt feber

selly

Blir kjent med forumet
føler at kvar dag når eg leser her inne er det noen nye som har feber eller syke. gullet mitt har enda ikke hatt feber, han har vore syk 1 dag då spydde han to ganger ellers ingenting. Så eg lurte på om det var andre som har vært like heldig som meg

Lucas var syk for aller første gang i sitt liv da han var 9 mnd (i julen). Før det hadde han aldri hatt feber (og da teller ikke vaksinene - for da er de "falskt" syke), aldri vært forkjølet eller noe! Nå etter jul har han vært pjusk i formen noen ganger, men han er også mer aktiv på gulvet og i åpen bhg. Spiser på alt han tar i og kan derfor bli lettere smittet [:)]

Jonah har vært syk èn gang, i jula. Da var han 9 mnd. Så han har sluppet unna det verste. Men jeg vet av erfaring at det blir andre boller når han begynner i bhg.....

eg har gått i åpen barnehage ca 3 dager i uka siden daniel var 7mnd alikavel har han ikke vært syk. trodde han sko bli det siden eg sluttet å amme då, men me har vore heldige. håper bare det fortsetter sånn

Martine har aldri hatt feber. Men er forkjøla 1 gang i måneden og det varer i 14 dager. Så hun har vært syk halve livet :s 

Ikke feber - i hvert fall ikke noe som jeg har brydd meg med å måle. [8D]

Har vært en del forkjøla da, men heller ikke dèt så kraftig. Som regel bare snue å bittelitt hoste. Regner med at det er storebror som drar det med seg fra barnehagen.

Back
Topp