Aldri ferdig.

louisesanabere

Betatt av forumet
Det er mange diskusjoner gående om de kranglene som har vært!! skjønner dere ikke at dere er med på og holde dem i live?? og hvprfor denne enorme trangen etter og måtte ta det opp igjen og igjen.. hvis alle skulle lager et tråd om det så blir vi jo aldri ferdige??
jeg kan gjerne krangle med dere jeg men det er jo heller ikke lov så da spør jeg dere hva f.. er det dere vil at vi skal legge ballen død eller skal vi ta en rundet eller ti til??
og til dere som så gjrene skulle gitt oss bråkemaker en skikkelig runde vet dere egentlig hva denne krangelen har dreid seg om?? har dere lest begge sidene av saken?? nei!!
men dette er jo gammelt nytt nå og hvis dere er så frykelig lei kan der ikke slutte og ta det opp hele tiden??for hva er vitsen så der kan skrive JEG SIGNERER.. JEG OG ..SIGNERER DEN ASS...

Denne krangelen er lagt død av dem som var deltakere i den kan ikke dere også prøve?? eller vil dere ha en ny krangel gående??

ha en riktig flott dag... mvh june,

Åh så starter det igjen....

Du er ikke veldig oppegående du jenta mi!! leser du hva jeg skriver eller bare ser du navnet og antar at det er negativt??

jeg starter ingneting jeg ber om at vi skalla det ligge ba ikke om et jævla svar i det hele tatt ...

Vet du at jeg har ikke fulgt med så mye at jeg vet hva det handler om, men jeg ser jo at du drar det opp en gang til! Du kunne jo bare latt det vær...

ORIGINAL: louis

Det er mange diskusjoner gående om de kranglene som har vært!! skjønner dere ikke at dere er med på og holde dem i live?? og hvprfor denne enorme trangen etter og måtte ta det opp igjen og igjen.. hvis alle skulle lager et tråd om det så blir vi jo aldri ferdige??
jeg kan gjerne krangle med dere jeg men det er jo heller ikke lov så da spør jeg dere hva f.. er det dere vil at vi skal legge ballen død eller skal vi ta en rundet eller ti til??
og til dere som så gjrene skulle gitt oss bråkemaker en skikkelig runde vet dere egentlig hva denne krangelen har dreid seg om?? har dere lest begge sidene av saken?? nei!!
men dette er jo gammelt nytt nå og hvis dere er så frykelig lei kan der ikke slutte og ta det opp hele tiden??for hva er vitsen så der kan skrive JEG SIGNERER.. JEG OG ..SIGNERER DEN ASS...

Denne krangelen er lagt død av dem som var deltakere i den kan ikke dere også prøve?? eller vil dere ha en ny krangel gående??

signerer den... Synes alle må bli flinkere til å holde diskusjonen nede..

må jo flire litt da[:D]
Vi sier alle at vi skal legge det dødt, inkl Louis.... og så starter hun en.. Vi er like "dumme" alle sammen, sånn sett[;)]

Jepp, legger den død[:)]

ORIGINAL: Luthien05

må jo flire litt da[:D]
Vi sier alle at vi skal legge det dødt, inkl Louis.... og så starter hun en.. Vi er like "dumme" alle sammen, sånn sett[;)]

Jepp, legger den død[:)]

signerer med glede[:)]

ORIGINAL: louis

Hei June
Her er jeg veldig enig med deg!
Ha en fin dag du også... [:)]

Dere må gi dere..... At dere gidder! Er det noe jeg ikke interesserer meg for, så leser jeg det ikke! Og svarer ikke! Er ikke verre enn det.... [:)]

VIL IK SKRIVE SÅ MYE OM DETTE JEG
MEN NÅR JEG FØRST ER HER INNE SÅ LURER JEG PÅ EN TING?

KAN DERE NOEN KULE NETTSIDER MED TEKSTER TIL DIV. BARNESANGER?

ØVER MEG JEG VETTU ;)

Hehehe[:D]
Ser for meg at du skriker...*fnis*

Cissi: Ta en sang du også da....

Nei, uff. Det blir så falskt...[;)]

Hehehe.. Det hadde du nok ikke sagt hvis du hadde vært en flue på veggen min i dag *smiler*
Du kan ikke være verre enn meg. Hunden forsvinner ut av rommet så fort jeg tar en trall.. hehe
Skal melde meg på sangkurs :) Hehe. hADde trengt det i hvert fall...

Glad jeg ikke er den fluen og stakkers hund...hehe[;)][:D]
Du får ta deg en sangtime...[;)]

Hadde du bodd litt nermere Moss/Oslo skulle jag ha dratt deg med på sangkurs Cissi :)
Livet blir mye morsommere med litt sang (sier de som synger*ler*)

Nei, tror ikke du hadde klart å dra meg på noe sang kurs..hehe
Holder meg til spilling, jeg
Er et korpsmenneske ikke et sangmenneske...[;)]

Back
Topp