Aldersforskjell

Her blir det en liten attpåklatt:Heartred søsknene kommer til å være 11,8 og 7 når nr.4 kommer:love7

Njaaa, kanskje ikke planlagt at det skulle bli sååå tett:shy:

Men dere som har en på 15 og en på 17 har gjort «to tette» før da, og vet hvertfall hva dere går til :D:)

HAHA! Ja, det er noe med det også. :hilarious: Er spent på akkurat den biten her også. :hilarious:
Ja, hadde det ikke vært for at jeg var så kvalm og hadde bekkenløsning sist hadde jeg kanskje sett litt lysere på to tette, er bare redd for hvordan der skal gå om jeg blir plaget ignen.. Mannen jobber borte så er mye alene om alt:hungry:

Ja, hadde det ikke vært for at jeg var så kvalm og hadde bekkenløsning sist hadde jeg kanskje sett litt lysere på to tette, er bare redd for hvordan der skal gå om jeg blir plaget ignen.. Mannen jobber borte så er mye alene om alt:hungry:

Det forstår jeg veldig godt. Har selv en mann som jobber vekk i ukene. Men har bare «store» barn, som klarer seg en del selv hvertfall. Merker det godt nå da, når han er borte og jeg ikke kan si noe til de store enda. Mye dårlig samvittighet :sour:

Lillemor er født i mars 2020, så hun blir 2 år og 10 mnd hvis mini her kommer som bestilt i januar.

Ca 2,5 år :happy: håper det er passende aldersforskjell, og at vi ikke føler det er for tidlig når babyen kommer :p

Lille frøken her blir 2 år i slutten av september, så blir rundt 2 år og 3-3.5 måneder mellom de så lenge alt går som planlagt:happy:

Har to på 11 og 9, en på 20 mnd (september) så det blir 2,5 år ca mellom de minste. To kull da altså :happy:

Her har vi en på sju og ei på to når sistemann kommer. Da er flokken komplett :love7

Dette er nummer fire. Har fra før jente okt 2014, gutt jan 2019 og jente jan 2022.
Så det blir 8 år, 4 år og 1 år imellom de andre barna og babyen i magen.:Heartred

Har ei på 8 og en gutt på 5 når minstemann kommer i januar hvis alt går greit

Back
Topp