Aldersforskjell

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Det er mange her som har barn fra før, ble så nyskjerrig på aldersforskjellen dere får i hus.

Er det en attpåklatt som kommer nå, eller kommer h*n tett på forrige? :D

Her har jeg to fra før med tre års mellomrom, men yngste blir da 10 neste vår. Så her blir det en liten attpåklatt :Heartpink

Gutten min blir 2 år i august, så det vil være nesten 2,5 år mellom barna. (3 skoleår hvis jeg klarer å holde igjen til januar).

2 år forskjell nesten på dagen :eek: Termin beregnet på mens sist var 9. januar, nå er det 4. januar :hilarious::Heartred

4 år mellom alle tre:wideyed:
Født 2015, 2019 og nå januar 2023 (hvis jeg holder ut så lenge:smiley-angelic001)

Har en på 5 (bor ikke hos oss), og ei født jan 2020:) Tror aldersforskjellen blir bra:love7 Ville ikke ha for mange år mellom, mtp hvis vi skal finne på aktiviteter så er det greit at de er på noenlunde samme stadige:hilarious:

Blir 20 måneder mellom de, altså under to år. Håper på januar så det ikke bare blitt ett skoleår mellom de :p

Her blir det ca 3 år mellom alle tre. Det er 3 år og 2 mnd mellom de jeg har nå og det blir 2 år og 10 mnd mellom minste og baby.

Har skikkelig hopp mellom mine. De er 7,14 og 16. regner med yngstemann kanskje rekker og bli 8 før babyen i magen kommer. Han er født 27.12 men hadde egentlig termin med han også i januar:happy090

Her blir det 13år i mellom, har ei som blir 13år i desember :) og det tror jeg blir skikkelig allright rett og slett. Kjenner litt på at jeg kanskje kan tenke meg 2 kjappe nå, men det har jeg ikke lufta for samboeren :P hehe.. Får ta en først.. Eller om det hadde vært tvillinger da, det hadde vært gull ;)

Her blir det 13år i mellom, har ei som blir 13år i desember :) og det tror jeg blir skikkelig allright rett og slett. Kjenner litt på at jeg kanskje kan tenke meg 2 kjappe nå, men det har jeg ikke lufta for samboeren :p hehe.. Får ta en først.. Eller om det hadde vært tvillinger da, det hadde vært gull ;)

Er livredd for tvillinger. Har avtalt med bestevenninna mi at ho får den ene da :hilarious::hilarious:

Er veldig glad det blir stor aldersforskjell på disse. :)

Er livredd for tvillinger. Har avtalt med bestevenninna mi at ho får den ene da :hilarious::hilarious:

Åå jeg tar gjerne 2stk, men samboeren vil nok bli slik ca 3 ganger mer stressa da enn om det bare er en :P heldig med at hu er 13år isåfall også, muligheter for bittelitt hjelp innimellom tror jeg :)

Åå jeg tar gjerne 2stk, men samboeren vil nok bli slik ca 3 ganger mer stressa da enn om det bare er en :p heldig med at hu er 13år isåfall også, muligheter for bittelitt hjelp innimellom tror jeg :)

holder med tre til sammen her så håper ikke på flere enn en unge i magen

Jeg er også livredd for tvillinger! Spesielt etter at jeg så tvillingliv på nrk. Samboeren håper på tvillinger da, for da får han så mange barn som han ønsker seg :hilarious: Nå er det jo litt økt sjanse for tvillinger også; mormor er tvilling, jeg gikk på hormonbehandling for å bli gravid og jeg er over 35. Blir litt svett av tanken :P

Åå jeg tar gjerne 2stk, men samboeren vil nok bli slik ca 3 ganger mer stressa da enn om det bare er en :p heldig med at hu er 13år isåfall også, muligheter for bittelitt hjelp innimellom tror jeg :)

Tenker jeg med mine også, vil nok være litt hjelp. I starten hvertfall :hilarious:

Jeg er også livredd for tvillinger! Spesielt etter at jeg så tvillingliv på nrk. Samboeren håper på tvillinger da, for da får han så mange barn som han ønsker seg :hilarious: Nå er det jo litt økt sjanse for tvillinger også; mormor er tvilling, jeg gikk på hormonbehandling for å bli gravid og jeg er over 35. Blir litt svett av tanken :p

OIOI. Nei da vet jeg ikke hva jeg gjør. Når du er bestemt på at det er siste ungen, også kommer det to :hilarious:

Back
Topp