Aldersforskjell

Her blir det ca 3,5 år. Spent på om mini skjønner konseptet storebror:p
 
Det vil være 6.5 år, 5 år og 2.5 år mellom storesøsken og baby i magen
 
Storebror har bikket 19 og storesøster har bikket 15 ved termin Så her venter vi en skikkelig attpåklatt❤️
 
Åssen har dine tatt det? :cool:
Vel.. De to som ikke bor hjemme har gratulert, men de har nettopp mistet mammaen sin ( kreft) så vi håper babyen blir en glede for de selv om de ikke renner ned døren akkurat nå. Sønnen min på snart 14, er litt mutt. Tror han er redd for at det blir mindre mamma tid. Så vi har nå innført egen dag hver uke med kvalitets tid der vi stikker av og gjør ting bare oss to ( samme med jenta på 11 år) og det skal vi fortsette med etter babyen blir født også! Så det ser ut til at det går fint! Han håper det blir en gutt :) jenta på 11 år, gleder seg ekstremt mye, lager gaver og tegner kort allerede :rolleyes:
 
Så trist å høre at de har mistet mammaen sin. Det er liksom aldri noe man er klar for uansett alder. :Heartred De har forsåvidt tatt det fint. Han eldste ville jeg skulle vente til jeg var høygravid å gå å kjøpe graviditetstest. Så selv om de synes det er litt kleint å få småsøsken i denne alderen så tar de det overraskende bra. :wav
 
Hvordan tok storesøsken det? :cool:
Begge tok det veldig bra. Stor glede fra begge da vi fortalte. Nå har vi også en forhistorie der vi mistet i uke 19 i 2018, så dette er ikke en helt ny tanke for dem. De er begge glad for at vi får en ny mulighet og krysser fingrene denne gangen begge to
 
Så trist å høre at de har mistet mammaen sin. Det er liksom aldri noe man er klar for uansett alder. :Heartred De har forsåvidt tatt det fint. Han eldste ville jeg skulle vente til jeg var høygravid å gå å kjøpe graviditetstest. Så selv om de synes det er litt kleint å få småsøsken i denne alderen så tar de det overraskende bra. :wav
Hvor gamle er dine?
 
Begge tok det veldig bra. Stor glede fra begge da vi fortalte. Nå har vi også en forhistorie der vi mistet i uke 19 i 2018, så dette er ikke en helt ny tanke for dem. De er begge glad for at vi får en ny mulighet og krysser fingrene denne gangen begge to
Så godt å høre at de tar det fint og gleder seg. :Heartred Skjønner de var litt mer forberedt på at det kunne skje da ja. Leit å høre at dere mistet i 2018. :Heartred
De eldste er 07 og 08 modeller. :wav
 
Blir 3,5 år mellom eldste og minste her. Det tok litt tid å bli gravid med nummer to, men nå ser jeg at det er fordeler med at førstemann er forholdsvis selvgående når det kommer en baby:shy:
 
Her blir det 11 år, 9 år og 16 mnd mellom to tette store og to tette små
 
Back
Topp