Aldersforskjell

• Trådstarter Trådstarter Aldersforskjell
  • Opprettet Opprettet
Det er ikke mye nå, men mye når han er 50 og du er 65 og ca pensjonist.

Der er 4,5 år mellom meg og mannen.
Jeg er eldst :)

Alder på noen av dere har jo ingenting å si dersom dere er lykkelige sammen!

Er ikke så veldig glad i å sette grenser for kjærlighet. Ja det kan være en utfordring med stor aldersforskjell når man blir gammel, men hvis den store kjærligheten er eks 10 år eldre og man møtes når man er 30 og 40 år så hadde det vært trist tenker jeg å si nei til mange gode år sammen «bare» pga aldersforskjell.

Tusen takk for så mange har tatt seg tid til å svare, setter stor pris på det!
Jeg har kjent han i noen år og vi har stått i mange krevende situasjoner sammen. Han står som en klippe ved siden av meg til alle døgnets tider. Vi er bare venner, men hadde han vært like gammel som meg, så hadde jeg lagt an på han for lengst.
Jeg synes selv at 15 år er altfor mye, men det sies jo at alder bare er et tall...
Kjenner at jeg er skikkelig rådvill..

Jeg hadde en grense en gang jeg også. Men faller litt bort når man er forelsket og blir kjærester.

Var sammen med en som var 12 år eldre. han så mye yngere ut og var ung til sins.

Var også sammens med en som var 10 år yngre noen år senere.

Synes alle skulle henge seg opp i aldern , utrolig irriterende ,heldigvis masse positive kommentarer også :) da vi hadde det bra sammen. Men på den eldste , så tenkte jeg jo ofte på at han var mye eldre. Det plaga meg litt. Tenkte jo hva når han er 50 og 60 osv :O

Det er 3 år mellom typen og meg, han er yngst. Er mer komfortabel med det. Selv om jeg får høre at jeg ser mye yngere ut enn det jeg er.

Jeg har kjent han i noen år og vi har stått i mange krevende situasjoner sammen. Han står som en klippe ved siden av meg til alle døgnets tider. Vi er bare venner, men hadde han vært like gammel som meg, så hadde jeg lagt an på han for lengst.
Jeg synes selv at 15 år er altfor mye, men det sies jo at alder bare er et tall...

Hvis dere har de samme verdiene, er på samme sted i livet når det gjelder livsmål og det føles rett, synes jeg ikke du skal la antall år mellom dere holde deg igjen :-)

Jeg har vært sammen med en som var yngre enn meg, og en som var tolv år eldre. Ingen tvil om at han som var eldre rent biologisk var veldig følelsesmessig umoden, og det var ikke alderen hans som gjorde at det ikke gikk.

2 år mellom oss, dømmer ingen for alder. Men når jeg ser sånne 70 år pluss gamle jente griser med en svært ung forlovede så tenker jeg mitt :P

Kjør på. Om det ikke fungerer, så kan du jo alltids bare slå opp.

Back
Topp