Aldersforskjell

har ein gutt på 14,ei jente på 6,ei jente på 5,å ei jente på 6mnd og nå kommer det en til i mars 16...
 
Blir 2 år :)
 
Ahhhh... Godt å se at det er flere som har mer enn 2-3 år mellom!
 
Min førstefødte fyller 5 år ca en mnd før termin! Fremover vil jeg nok ha mindre tid imellom :)
 
2 år og 4 mnd mellom #1 og #2
3 år og 6 mnd mellom #2 og #3
 
3 år her!


Og hvor lenge sier man mnd? :p Ser folk skriver 20 mnd og oppover!
 
Sønnen er nesten 8 år når nr 2 kommer :)
 
Her blir den yngste 9år og den eldste 12år i 2016, når babyen kommer! Det blir en ordentlig attpåklatt!! :) vi gleder oss og håper de store barna vil synest det er koselig med en liten søster eller bror :)

Temmelig likt med mine da. Eldste er nesten 11,5 og minste er 9 år. Vår var overhode ikke planlagt men er like velkommen og ønsket fordi.
Aldersforskjellen er hva du gjør det til selv, og jeg ser personlig en del fordeler med eldre og mer selvstendige søsken. masse lykke til!
 
Temmelig likt med mine da. Eldste er nesten 11,5 og minste er 9 år. Vår var overhode ikke planlagt men er like velkommen og ønsket fordi.
Aldersforskjellen er hva du gjør det til selv, og jeg ser personlig en del fordeler med eldre og mer selvstendige søsken. masse lykke til!

Jeg ser en del fordeler jeg også med selvstendige storesøsken. Men vi måtte gå noen runder med oss selv før vi bestemte oss for og øke familien! Vi gleder oss mye, redd den lille blir litt "bortskjemt" :p

(bare den holder seg på plass i livmoren! var egentlig sikker på at jeg mistet forge uke, men hcg stiger så da satser vi på at det fortsatt er noe der!) ;)
 
Storebror blir to år i januar, så to år og to-tre mnd mellom dem :)
 
Back
Topp