Aldersforskjell

Er nok veldig individuelt hva folk mener er den beste alderen mellom søsken. Jeg har tenkt 2,5 - 3 år. Mye sikkert for det er 2 år og 5 mellom søskene mine.

Det blir 2, 3 mnd mellom mine. Hadde egentlig planlagt å vente til nå (senommeren), men så fant vi ut at det passet litt bedre før :)

Vi ønsket i utgangspunktet ca tre år, men nr to kom som en overraskelse (gravid på p-piller) så her blir det 22 måneder. Til å begynne med synes jeg det var litt for tett, men har klart å snu tankegangen til at dette bare er positivt:)
Vi skal ha to barn og det betyr at jeg snart er ferdig medå være gravid for godt:)

Har lyst på 1,5 år i mellom, så ein liten pause før to til. MEN, har ikkje gjort dette før, så anar ikkje korleis det kjem til å gå. Får ta nr 1 no, og så sjå korleis det går

Hva er optimalt. Det er jo det som skjer som er optimalt ;) Jeg mente da jeg fikk min første jente at jeg skulle ha 2 år mellom som mellom hver og jeg skulle ha 3 barn.

Den gang ei alltså å planlegge noe sånt tror jeg bare er tull, livet kommer som det gjør.
Barnefaren var ikke så mye å sammle på etter at vi fikk barn, viste han at han ikke var klar for det ansvaret. Og min drøm gikk i vasken med familie. Og har hatt noen kjærester etter det, men aldri vært klar for noe barn før han jeg er sammen med nå. Så det blir 6 år mellom mitt første barn og han/hun i magen . Jeg tror alt har sine fordeler og ulemper og at vi får fokusere på fordelene :)
Lykke til folkens. Og søsken er man glad i uasnett alders forskjell:)

Her blir det ca 21 mnd imellom, og det synes jeg er perfekt :) Vi ønsket ca 2 år imellom :)

Vi ville ha 2 tette men 15 mnd i mellom fødslene var vel kanskje litt vell tett og ;)

2 år og 8 mnd blir det mellom storesøster og den lille som kommer i februar. Jeg syns det er helt topp! Håper virkelig vi får flere barn (må jobbe litt med mannen, men han ser det nok selv etterhvert) så jeg kan tenke meg det blir rundt samme aldersforskjell der også :)

Det blir 3 1/2 år mellom snuppa og spiren.. Syns det hadde holdt m 2- 2 1/2 år, men deilig at snuppa begynner å bli litt selvstendig før neste kommer også da

Back
Topp