Aldersforskjell på barna

Jeg har en på 6 og snart 2 år fra før! Så det blir noen år forskjell fra den største, men de kommer til å ha mye glede av hverandre uansett :))

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det blir 1,5 år i mellom våres gull :)

Min datter kommer til å være 6år når hun blir storesøster. Jeg er spent på hvordan det kommer til å bli de imellom,
men det er sikkert mest fordi jeg selv vokste opp med en lillesøster som er bare 14mnd yngre enn meg. :)
Det jeg vet er at hun har ventet på å få bli storesøster i mange år nå, og hun kommer til å være veldig stolt og ivrig deltagende :)
Hadde nok ønsket å få barna mine tettere, men det går jo ofte ikke helt som en hadde ønsket det :)

Det blir 5 og 3 år mellom storesøskene og babyen.. eldstemann spør stadig etter baby og elsker småunger, pluss han er jo allerede storebror så det tror jeg ikke blir noe problem, verre med minstemann på snart 3 som er mammadalt delux og kan bli sjalu av småting :p blir spennende :) :) Ungene mine er iallefall bestevenner og håper nr 3 glir fint inn i den gjengen :)

Her er eldste 7,5år når babyen kommer og minste har nettopp blitt 2 år når babyen kommer...
Har 5år mellom mine og det er så der...hehe...de leker bra sammen, men storebror vet ikke helt når han skal stoppe leken ;)

Back
Topp