Aldersforskjell mellom søsken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Det blir 9 år og 5 måneder mellom eldste og den minste og så 3 år og 1 måned mellom mellomste og minste..

Jeg har en søster som er 3år og 7 måneder eldre og en søster som er 2år og 4 måneder yngre enn meg :)

Etter termindato er det 10 år og 11 mnd mellom storesøster og lillebror ;) Husker eg nåke igjen? Hehe :p

Me søsken er 28, 32 (meg) , 36 og 37 ;)

Det blir 1,5 år mellom nr 1 og nr 2 her.

Det er 2 år og 10 mnd mellom meg og min storebror og 5 år og 4 mnd mellom meg og min lillebror.

Storebror fyller 20mnd dagen etter termin, men siden vi skal ha ks så blir han nok ikke å fylle 20 mnd før lillesøster blir født ;)

Hos mine søsken ligger vi på alderen 23(meg), 25, 39 og 43 :)

Ca 17mnd mellom nr 1 og 2
Ca 17 mnd mellom nr 2 og 3
Og nå kommer "etterpåklatten" :p ca 4,5år mellom nr3 og baby(nr4)

Her blir det 2,5 år mellom lillesøster i magen og storebror :) Synes det er perfekt aldersforskjell :)

Er 7år mellom meg og min søster, noe jeg synes er altfor mye. Man får ikke det samme nære søskenforholdet.

Det blir ca 2.5år i mellom storebror og baby. Og så er det 9 år mellom meg og min lillesøster - ikke å anbefale i grunn da vi liksom er 2 enebarn.

det blir litt over 6,5 år mellom storebror og knøttet.

det er 3 år mellom min storebror og meg, og 2 år mellom meg og min lillebror.

Lille gutt i magen og storebror skiller 2,5 år.
Selv er jeg størst av 4 søsken og aldersforskjellene på oss er 21 mder, 7 år og 11 år, så 11 år mellom meg og min søster som er yngst :)

Her blir dattera vår 3 år ca 2 uker etter termin.

Jeg har 3 mindre brødre da. Mellom meg og han eldste er det 4 år, mellom meg og han mellomste er det 16 år og mellom meg og han minste er det 17 år

Det blir 1 år og 10 måneder mellom gutten vår og babyen :)

Mellom meg og søsknene mine er det, 13, 11 og 8 år :)

Mella 1og 2 e det 3år og 3 mnd . Nr 2 og 3 blir det ca 1 år og 11 mnd.og mella meg og søstera mi e det 10 år.

Mellom eldste og babyen blir det nesten 9 år og mellom yngste og babyen blir det ca. 3 år og 4 mnd.

Mellom meg og min lillebror er det 2 år og 1 mnd og mellom min bror og min søster er 2 og 3 mnd :)

Back
Topp