Aldersforskjell mellom søsken

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvem har/får strøst/minst aldersforskjell mellom søsken her inne ?

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og dine søsken ?

Det blir 3,5 år mellom Oliver og baby.

mellom meg og min lillebror er det 2 år og 11 mnd ca

Babyen får to storesøstre som er 4 og 6 år eldre. :dance008
Selv har jeg to storesøstre som er 2 og 5 år eldre enn meg og en lillebror som er 5år yngre enn meg :-)

Samboeren har en sønn på 7 år fra før så blir jo 7 1/2år mellom dem.

Har to søstre hvor det er 2år mellom hver av oss.

Det blir tre år og to måneder mellom storesøster og tvillingene. Mellom meg og mine søsken er det 13 år mellom meg og broren min, 11 år mellom meg og eldste søsteren og 4 år mellom meg og min andre søster :)

13,5 mellom eldste og lillegutt, 5,5 mellom yngstejenta og lillegutt. Men tror det er noen som slår meg her inne, hvis jeg ikke husker feil.

Min blir 2 år og 6 mnd i august.

Jeg er 3 år og 3 mnd eldre enn min søster :)

Her blir det 2,5 år mellom lillesøster i magen og storebror :) Synes det er perfekt aldersforskjell :)

Er 7år mellom meg og min søster, noe jeg synes er altfor mye. Man får ikke det samme nære søskenforholdet.

Min eldste blir 4 år en måned før termin, andremann blir 2 år 11 dager etter termin (han kom 11 dager på overtid, hadde samme termin da).

Er få som slår meg og mine søstre i aldersforskjell, jeg er en ordentlig attpåklatt (bare på min mors side) det mangler 18 dager på at det er 20 år mellom meg og den yngste av mine to søstre og det er 21 år mellom meg og den eldste, mellom søstrene mine er det 14 måneder :)

Blir 13,5 mnd mellom mine :)

Har ingen barn fra før, og skal bare ha ett. mellom meg og min bror er det litt over to år, kjenner jeg synes det er max hvis man likevel skulle hatt to. Helst ville jeg da hatt tvillinger.

Det er 3,5 år mellom min søster og meg. Jeg vil prøve å få til samme aldersforskjell selv. Dette er vårt første barn.

15 mnd mellom eldste og nr to, 2 år og 2 mnd mellom nr to og nr 3 (3,5år mellom nr en og tre)

Back
Topp