Vi var begge svært slitne med eldste, og har hatt mer å styre med enn vi selv forsto før vi fikk nr. 2, som ikke hadde kolikkplager og annet. Jeg hadde også en spontanabort mellom de to ungene, så det ble nesten 4 års mellomrom istedenfor 3 års mellomrom.
Ungene våre viser glede over hverandre, de krangler, de leker delvis sammen, og vi er glad for å ha fått akkurat dem. Vi har noen vennepar med ca samme alder på ungene, så da kan de leke sammen eller parvis der også. Gjelder å se mulighetene også, er ingen selvfølge med søsken heller.
Ungene våre viser glede over hverandre, de krangler, de leker delvis sammen, og vi er glad for å ha fått akkurat dem. Vi har noen vennepar med ca samme alder på ungene, så da kan de leke sammen eller parvis der også. Gjelder å se mulighetene også, er ingen selvfølge med søsken heller.

Vi kranglet og slåss mye. Min tidligere svigermor fikk to jenter med 4 års mellomrom, og det er mye krangling der også. De leker ikke sammen. Jeg ble storesøster da jeg var 7,5 år, og vi kranglet aldri. Jeg var så stor at jeg gikk heller i en omsorgsrolle.