aldersforkjell

Her er det 12 år mellom jentene, men så er de halvsøsken og har pappan felles bare. Vi opplever i hvertfall ikke noe sjalusi, og lillesøster er skrekkelig glad i storesøsteremoticon

Opp til hver enkelt familie det.

Her er det 13 mnd mellom mine. Så istedet for å ha to perioder med våkennetter, bleiestyr osv så har vi en litt lengre en. Eller, hvor mye lengre vet jeg ikke da eldste slutta med bleie i fjor og minsta (2 år i mai) allerede viser interesse for å gå uten bleie. Og de sover begge på natta. 3 år med bleier og nattevåk på to unger er ikke så lenge.

Hadde dte vært 3 år mellom dem så hadde jeg helt sikkert synes det hadde vært perfekt. :)

Her er det 18 mnd mellom og synes det har hvert supert.
Det er 10 mnd mellom broren min og meg og det har også hvert veldig greit.

Mellom samboern og broren hans er det 6 år og det synes de ble for mye igjen på mange måter. Nå som de er voksne er det veldig flott :p

Perfekte aldersforsell er ikke lett å finne for alle er forskjellig.
 Tror 2-3 år er noe jeg synes er fint også. Max 4 år tenker jeg.

Tenker at 4 års alderforskjell er samme aldersforskjell mellom meg og brodern. Så tenker jeg videre at vi kunne blitt "venner" raskere om aldersforskjellen hadde vært tettere, men i dag er forholdet vårt supert, og har vært det siste 10 årene:) Men man kan jo aldri vite om aldersforskjellen spilte noen rolle sånn sett:)

På våre 2 barn blir det 2 år og 8mnd mellom de. Synes det er grei aldersforskjell. Kunne hatt de tidligere også, men kroppen ville ikke:P

Vi har 22 mnd. mellom og er veldig fornøyd med det. :) 
Storebror var flink til å snakke, hadde sluttet med bleie og alt var ganske greit :)

Håper på 3 tette jeg da, men må overtale samboeren først :P

Hos oss er det 3.5 år mellom de to første. De er sammen hele tiden så for oss har det passet perfekt. Har heller ikke hatt noen episoder med sjalusi. Mellom første og tredje blir det 9 års forskjell så de får nok et litt annet forhold.

Back
Topp