alder??

Jeg også satser på å holde meg ung leeenge p.g.a. snuppa... Men jeg var på besøk nylig hvor det var flere småbarnsmødre, alle på min alder, men de andre hadde barn opp til 1. klasse-alder (altså ikke helt nybegynnere sånn som meg). Hun ene la seg sånn elegant ned på magen foran et barn og lekte og tøyset, og i forgårs tenkte jeg at jeg skulle prøve det samme, og la jenta på magen foran meg på gulvet. Må innrømme at jeg alltid kvier meg litt for å legge meg ned på hardt gulv... I hvertfall endte det hele med at jeg våknet i går med driiitvondt i nakken, har vondt fortsatt! Så jeg må nok øve litt på det der, men det går bere etter hvert, kanskje?

ORIGINAL: Glad70
Hun ene la seg sånn elegant ned på magen foran et barn og lekte og tøyset, og i forgårs tenkte jeg at jeg skulle prøve det samme, og la jenta på magen foran meg på gulvet. Må innrømme at jeg alltid kvier meg litt for å legge meg ned på hardt gulv... I hvertfall endte det hele med at jeg våknet i går med driiitvondt i nakken, har vondt fortsatt! Så jeg må nok øve litt på det der, men det går bere etter hvert, kanskje?

Hehe - må nok bare øve, ja...! [;)]

ORIGINAL: Linn_83

ORIGINAL: bls

måtte tænke mæ om, hehe... e 22, blir 23 i oktober!

Jeg også!! Når i oktober blir du 23?  Jeg blir den 8 [:D]

23 oktober blir æ 23 :) 

ORIGINAL: Nildro

Hmmm - må vel svare jeg også, da. Gamlemor her blir 41 i november.....[&:]  Kunne jo vært moren til flere av dere, da [8|]
Men jeg føler meg ikke 41 - ikke for at jeg vet hvordan det skulle føles, men - det hjelper godt på å ha to småttiser.... Så er man på en måte "jevnaldrene" med andre småbarnsmødre like vel... Eller... [8|]

No ska æ gjøre d verre og si at mamma e 41[:D]
Men ho bynte tidlig å har mæ på 22, en på 20, en på 10 og minstemann e snart 5.

Jeg er 27 år[8|]

Jeg også!!

ORIGINAL: snuppa80

26.5 år faktisk[:D]

29...i over 2 mnd. til eller skal vi si  alltid nå??? Neida det gjør meg egentlig ikke`no!!!

Evig tjueni....man kan håpe [:)] Neida, jeg har nok alt blitt trettien [&:]

ORIGINAL: ~Alexandra~

Hmmm - må vel svare jeg også, da. Gamlemor her blir 41 i november.....[&:]  Kunne jo vært moren til flere av dere, da [8|]
Men jeg føler meg ikke 41 - ikke for at jeg vet hvordan det skulle føles, men - det hjelper godt på å ha to småttiser.... Så er man på en måte "jevnaldrene" med andre småbarnsmødre like vel... Eller... [8|]

No ska æ gjøre d verre og si at mamma e 41[:D]
Men ho bynte tidlig å har mæ på 22, en på 20, en på 10 og minstemann e snart 5.

Ja,ja..... [;)]

ORIGINAL: Glad70

Uff! Spørre om sånt da... Javel, jeg er 36.

MELDER MEG INN HER , JEG DA. JEG ER 38.

JEG ER OGSÅ EN GAMMEL SMÅBARNSMOR, FINT Å SE AT DET ER FLERE HER INNE. LYKKE TIL!!!

Back
Topp