Alder:-)

Hayley

Glad i forumet
Hei.. Lurer på hvor alderen på dere ivf damer her inne jeg[:)] ev hvor mange barn dere har..
Selv er jeg 29, har en ivf gutt på 2 år og har såååå lyst på søskenforsøk om en stund..

Jeg blir 23 neste vår:)Og har ingen barn fra før. Venter på å få starte med IVF straks:)

ORIGINAL: Lykke86

Jeg blir 23 neste vår:)Og har ingen barn fra før. Venter på å få starte med IVF straks:)

Det blir jo spennende[;)]

ORIGINAL: Hayley

Ja,vi gleder oss:)Når har dere lyst å begynne med søskenforsøk da?[:)]

Må bare samle litt krefter først[;)] tenker kanskje innen et år[:)] 

Eg er 22 og i gong med mitt førsta forsøk[:)] Skal ha uttak på onsdag og innsetting på fredag[:D]

Må bare samle litt krefter først[;)] tenker kanskje innen et år[:)] 

Det blir spennendes[:)]

Hei[:)]jeg er 27 har en sønn på 9 1/2 år[:)] (fra et tidligere forhold). Har hatt 2 icis. skal i gang med fryseforsøk nå før jul[:)]

Jeg er 24, har ingen barn fra før, og ruger på to gullegg nå[:)]

Hei...

Jer er 23 år vi har akkurat sendt søknad til ivf... Så tar vel sin tid før vi er igang...Men men

Lykke til jenter

Jeg er 26 år[:)][:)] holder på med 2.ICSI NÅ, er på ruge dag 12 nå[:)][:)]

Jeg er 39 år og har ei datter fra tidligere som er 18 år.
Min mann og jeg har prøvd selv i ca 13 år, har hatt ett icsi forsøk hvor jeg ble gravid, men mistet i uke 9 1/2.
Vi er på andre forsøk og skal ta ut egg i morgen, med innsetting på onsdag[:D]

Jeg er 25, prøver på vår første. Starter med spray i januar/ februar. [:)]

Hei på deg [:)]

Eg er 26 år og blei gravid på første fryseforsøk [:D]

Her er første baby på veg, etter 2. IVF forsøk, er 40 år her er det også når rakkerungen kommer tilverden på nyåret engang......Uforklarlig infertilitet her, så alderen spller nok litt inn vil jeg tro.
Prøvd i ca 2 år, en SA med tvillinger bak oss som var med naturmetoden uten påvirkningen av noe slag.
Mannen har ikke noe å klage på er 3 år yngre enn meg med flotte svømmere.

21år:) første forsøk blir i begynnelsen på januar:)

Er 30 år, ingen barn fra før. hatt 2 negative 1csi, 1 negativ frys og er i gang med siste icsi nå. Uttak i morgen(tirsdag) og innsett torsdag.

Er 29år, har ingen barn fra før. Er gravid i 6 uke!!! (første ICSI forsøk). Dersom alt går bra får vi en liten baby i slutten av juli[:D]

Back
Topp