Alder

Jeg er 32 og mannfolket blir 33 om noen dager. Vi har ei jente på snart to år fra før.
 
Jeg er 34, han er 39
Mitt 3. barn, hans 1. barn
 
27 og 30. Første barn :)
 
28, men blir 29 før babyene kommer! Mannen er 27, blir 28 det året tvillingene kommer [emoji85]
 
Jeg er 35 og mannen er 36. Vi har 1 barn fra før av på straks 4 år.
 
Jeg er 35, mannen 43.
Venter vår 4.skatt,
Har 2 englegutter og 1 datter på 3år.
 
Ja det var overraskende mange i 30 åra... men det er vel litt i tiden å vente litt lenger .... men for noen (som for oss) er det ufrivillig venting... men jeg på 35 får jo enda høre at jeg "er så ung"... mens jeg lurer på om jeg kan rekke et søsken etterhvert...
Ja får høre det samme. Men klokken går for mannen og, jeg skjønner at han ikke ønsker å ha bleiebarn om 5-6 år for da er han passert 50 år...
 
Ja får høre det samme. Men klokken går for mannen og, jeg skjønner at han ikke ønsker å ha bleiebarn om 5-6 år for da er han passert 50 år...

Samme her.. mannen er 44 når den lille kommer... jeg håper å få han med på en til så fort som mulig etter fødsel... men hvem vet.. kanskje det holder med en... jeg er takknemlig for den lille i magen uansett... Mannen her har to tenåringer fra tidligere, så vi får vel snart barnebarn [emoji23][emoji85]
 
Samme her.. mannen er 44 når den lille kommer... jeg håper å få han med på en til så fort som mulig etter fødsel... men hvem vet.. kanskje det holder med en... jeg er takknemlig for den lille i magen uansett... Mannen her har to tenåringer fra tidligere, så vi får vel snart barnebarn [emoji23][emoji85]

Hehe...mannen har ei på 19 og ei på 15...så barnebarn er ikke unaturlig :wacky: Satser også på at det kanskje klaffer fort etter fødsel slik at vi kan få to tette før det blir slutt :p
 
Jeg er 34 og han er 38. Vårt 3 barn.
 
Back
Topp