Alder på mor?

Safin

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hvilket år er dere født? Hadde vært moro å se hvor mange år dere er :)
 
Selv er jeg født i 1989.

Har ei datter som er født i 2008 og ei som selvfølgelig er født i 2016. Så opplevd å bli ung mor som 18-åring og mor nå igjen litt nærmere gjennomsnittsalderen.
 
Ble født for 25 år siden i dag :p Altså, 1992.
Dette er nr 2, fikk første da jeg var 22 :) Rakk å få nr 2 mens jeg enda var 24 ;)
 
Ble født for 25 år siden i dag [emoji14] Altså, 1992.
Dette er nr 2, fikk første da jeg var 22 :) Rakk å få nr 2 mens jeg enda var 24 ;)
Gratulerer med dagen :)
 
1984- fystegongs no. So va 32 når eg fekk ho. Litt gammal :p men alt til sin tid ;)
 
Oi ska jeg tørre og si:) hehe
Jeg fyller 27 nå i år (3juli/1990)
Og dette var nr 4 og siste :)
Fikk nr 1 da jeg var 18,skulle fylle 19! Fikk nr 2 da jeg var 20! Fikk nr 3 da jeg var 25, og nå nr 4 da jeg var 26!
Siden jeg allerede fikk de to første såpass tett så fant vi ut at når nr 3 kom noen år etter så ville vi sørge for og bare bli ferdig med og gå gravid og føde at da kunne vi lkkegodt bare få en tett til sånn at vi har to tette par! Skikkelig slitsomt og jeg ska aldri mer ha fler! Phuuu
 
Oi ska jeg tørre og si:) hehe
Jeg fyller 27 nå i år (3juli/1990)
Og dette var nr 4 og siste :)
Fikk nr 1 da jeg var 18,skulle fylle 19! Fikk nr 2 da jeg var 20! Fikk nr 3 da jeg var 25, og nå nr 4 da jeg var 26!
Siden jeg allerede fikk de to første såpass tett så fant vi ut at når nr 3 kom noen år etter så ville vi sørge for og bare bli ferdig med og gå gravid og føde at da kunne vi lkkegodt bare få en tett til sånn at vi har to tette par! Skikkelig slitsomt og jeg ska aldri mer ha fler! Phuuu

Så sprekt! Kan tenke meg det kan være slitsomt til tider, men ungene vil nok få stor glede av hverandre gjennom hele livet :)
 
Var på forumet her da jeg var førstegangsmamma for 8 år siden. Da var vi ikke mange på min alder i gruppa mi.
Skjønner at jeg er mer nær gjennomsnittsalderen nå, siden vi er mange som er født rundt samme tid ;)
 
Jeg er 23 år. Barna er født i 2011, 2014 og 2016. :)
 
1982 og mor til 2. Første er født i 2015 :)
 
Back
Topp