Albyl-E

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Flere som går på det under svangerskapet? Noen som vet om man lettere kan blø av det?

Går ikke på det, men det er jo blodfortynnende, så om du begynner å blø vil du nok blø litt mer enn du ville gjort om du ikke gikk på det :)

Jeg går på Albyl-E :) Jeg begynner ikke blø lettere, men blør lenger når uhellet først er ute.

Ok.. Tenkte på blødninger der nede.. Hatt småblødninger og rosa ell brun utflod nesten hele tida... Kjenner jeg begynner å bli sliten av det... Har ny time 19 januar.. Synes det er lenge til! Får litt tettere oppfølging pga dødfødsel i okt.

Ok.. Tenkte på blødninger der nede.. Hatt småblødninger og rosa ell brun utflod nesten hele tida... Kjenner jeg begynner å bli sliten av det... Har ny time 19 januar.. Synes det er lenge til! Får litt tettere oppfølging pga dødfødsel i okt.
Jeg har desverre ikke noen erfaringer der, men man får jo gjerne tynnere slimhinner under svangerskapet og med blodfortynnende i tillegg da så kan det kanskje være den kombinasjonen som gjør at du blør? Lenge å vente til 19.januar ja. Kan du ringe dit du skal og si at du blør hele tiden og gjerne vil ha en hastesjekk?

Tenkte jeg sku prøve det i morgen.. Prøvde i dag, men de har så kort åpningstider atte... Typisk

Back
Topp