Albyl - E

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Fått beskjed om å begynne på Albyl - E nå og ut svangerskapet pga alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap. Jeg er generelt skeptisk til alt av tabletter.. Men skjønner at jeg må høre på proffene... :-) Noen erfaringer?

Huff da.. Greitt å være på den sikre siden nå, så du slipper å bli sjuk. Jeg også hadde svangerskapsforgiftning, men helt på slutten med nr.1. Men nr.2 gikk det bra og tror BT holder seg nogenlunde stabilt nå. Skal være trygt å ta medisiner, så lenge du følger legens råd. Mener ei venninne av meg gikk på Albyl-E under svangerskapet. Og det gikk bra det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal egentlig ta det også, men har foreløpig fortsatt så mye magesyre at det kommer opp igjen om jeg tar de :/ men alle med min sykdom blir satt på det. Det er et mildt blodfortynnende og skal ikke være noe farlig. De med høy blodpropprisiko blir satt på sprøyter og skal gå bra :) den ene legen min sa og at morkaken festet seg bedre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at dere tok dere tid til å svare :-) Takk!! Bare jeg som bekymrer meg over det jeg ikke har hørt om før. Håper så klart jeg slipper svangerskapsforgiftning denne gangen. (Har allerede forhøyet BT så blir fulgt ekstra opp)

Det er acetylsalisylsyre , det har du kanskje hørt om? :)

Brukte de sist svangerskap. Bruker også i dette. Men fikk beskjed om å slutte 3 uker tror jeg set var, før termin.

Tror overlegen sa en uke (eller hørte jeg feil) før keisersnitt her, får vel nærmere beskjed :-)

Jeg bruker det nå i dette svangerskapet, grunnet to sa'er mellom mini og denne. Merker absolutt ingenting til de! Men ingen kan svare meg på når jeg skal slutte :p

Jeg bruker det nå i dette svangerskapet, grunnet to sa'er mellom mini og denne. Merker absolutt ingenting til de! Men ingen kan svare meg på når jeg skal slutte :p

Jeg har tatt to kvelder nå og merker ingen ting - heldigvis :)

Back
Topp