Elisabeth81
Forelsket i forumet
Noen som har vært i Albena???
Hvordan var det der?
Hvordan var det der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eternal
Vært i Sunny Beach og Golden Sands. hatt det kjempeflott begge steder. Blitt frarådet å reise til Albena og andre steder litt avsideliggendes, men bare pga det er sååå utrolig lite som skjer der. En kafe, en eller to butikker liksom...
Dette har jeg har hørt av venninna mi som jobber i Apollo
ORIGINAL: snuppah88
flamingo er jo ikke ved stranda det da, men det vet du vell [;)] men tror det er det peneste hotellet i albena.. iallefall av de jeg såg..
ORIGINAL: snuppah88
som jeg skrev over.. dårlig mat og hygiene.. Dessuten er alle som jobber i albena blitt veldig dårlig med service i det siste.. for det er liksom en fyr som eier hele albena, hoteller og alt.. og han har satt ned alle i lønn, så er dårlig stemning pga det.. pluss at han har skrudd opp prisene på det meste.. (en lokal taxisjåfør som sa dette).. men knallfine strender [:)]
ORIGINAL: Elisabeth81
Tusen takk for svar:)
Jeg har selv vært i Sunny Beach og likte meg kjempe godt der[:)] Og veldig god mat:)
Vi skal til Albena i sommer på "familieferie". Vet det er lite der, men etter det jeg har lest på nettet og
av leserbrev liker de fleste seg der, og syns det er kjempe fint. Fin plass for barn.
Ser de fleste her er av en annen oppfatning, så kanskje vi har valgt feil reisemål[&:]
Vi skal bo på hotell Flamingo (ving), hvilke bodde dere på?
ORIGINAL: Veraa81
ORIGINAL: Elisabeth81
Tusen takk for svar:)
Jeg har selv vært i Sunny Beach og likte meg kjempe godt der[:)] Og veldig god mat:)
Vi skal til Albena i sommer på "familieferie". Vet det er lite der, men etter det jeg har lest på nettet og
av leserbrev liker de fleste seg der, og syns det er kjempe fint. Fin plass for barn.
Ser de fleste her er av en annen oppfatning, så kanskje vi har valgt feil reisemål[&:]
Vi skal bo på hotell Flamingo (ving), hvilke bodde dere på?
Det hotellet bodde vo på i fjord sommer. Veldig fint hotell, god mat...men plassen blei alt for liten for vår del....
ORIGINAL: Essmeralda
fin partyplass, men jeg synes ikke det er noen plass for barn...
ORIGINAL: Emilie_og_Leon
Vi likte oss godt på både plassen og hotellet Flamingo.. Var der med små barn og det var en rolig og koselig plass.. Kan jo ta utflukter om en ønsker det. Karaokebaren på stranda var superkjekk da jeg og venninna mi var ute alene på kvelden uten menn og unger[:D]