Albena i Bulgaria

Elisabeth81

Forelsket i forumet
Noen som har vært i Albena???
Hvordan var det der?

Jeg syns det var litt vel rolig og lite der. Var der bare en svipptur, så fikk ikke utforsket noe særlig da.. Hører at mange er fornøyde.
Jeg likte meg godt i Golden Sands, som ligger 20 min unna. Hotell Erma (som vi lå på) ligger perfekt til, rolig strøk og nær stranden.[:)]

likte det ikke. Generelt dårlig mat, dårlig hygiene osv.. Vi endte opp med å være dårlig nesten hele turen (2 uker).. var vell på stranda 3 dager sammen.. :/

Har ikke vært der selv, men mamma har vært der.. Og hun var veldig misfornøyd, sa at det var veldig dårlig mat og folkene der var ikke hyggelige.. Og det var dyrt der..

ORIGINAL: Eternal

Vært i Sunny Beach og Golden Sands. hatt det kjempeflott begge steder. Blitt frarådet å reise til Albena og andre steder litt avsideliggendes, men bare pga det er sååå utrolig lite som skjer der. En kafe, en eller to butikker liksom...
Dette har jeg har hørt av venninna mi som jobber i Apollo

Akkurat sånn det var i ALbena, hehe!

Vært i SB og GS jeg også, trivdes begge steder. Man får ikke så mye lokal kultur der, men er man bare ute etter sol og bad så er ikke det så nøye.[:)]

vi var der med eldste jenten da hun var baby...snart 2 år siden...drit kjedlig!!! smakløs mat og alt var kanon dyrt[:@]
anbefales ikke!!

Tusen takk for svar:)
Jeg har selv vært i Sunny Beach og likte meg kjempe godt der[:)] Og veldig god mat:)
Vi skal til Albena i sommer på "familieferie". Vet det er lite der, men etter det jeg har lest på nettet og
av leserbrev liker de fleste seg der, og syns det er kjempe fint. Fin plass for barn.
Ser de fleste her er av en annen oppfatning, så kanskje vi har valgt feil reisemål[&:]
Vi skal bo på hotell Flamingo (ving), hvilke bodde dere på?

drittkjedlig der spør du meg..

vi lå på flamingo... greitnokk hotell.. men maten de hadde der var ikke go vertfall..

nei, skal aldrig dit igjen jeg nei

flamingo er jo ikke ved stranda det da, men det vet du vell [;)] men tror det er det peneste hotellet i albena.. iallefall av de jeg såg..

ORIGINAL: snuppah88

flamingo er jo ikke ved stranda det da, men det vet du vell [;)] men tror det er det peneste hotellet i albena.. iallefall av de jeg såg..

Ja tror det skal være et av de peneste[:)] Ligger vel ca 200m fra stranda.
Hvordan opplevde du Albena da?

som jeg skrev over.. dårlig mat og hygiene.. Dessuten er alle som jobber i albena blitt veldig dårlig med service i det siste.. for det er liksom en fyr som eier hele albena, hoteller og alt.. og han har satt ned alle i lønn, så er dårlig stemning pga det.. pluss at han har skrudd opp prisene på det meste.. (en lokal taxisjåfør som sa dette).. men knallfine strender [:)]

ORIGINAL: snuppah88

som jeg skrev over.. dårlig mat og hygiene.. Dessuten er alle som jobber i albena blitt veldig dårlig med service i det siste.. for det er liksom en fyr som eier hele albena, hoteller og alt.. og han har satt ned alle i lønn, så er dårlig stemning pga det.. pluss at han har skrudd opp prisene på det meste.. (en lokal taxisjåfør som sa dette).. men knallfine strender [:)]

Det høres ikke bra ut[:@]
Bra at iallefall strendene er fine da:)

ORIGINAL: Elisabeth81

Jeg har selv vært i Sunny Beach og likte meg kjempe godt der[:)] Og veldig god mat:)
Vi skal til Albena i sommer på "familieferie". Vet det er lite der, men etter det jeg har lest på nettet og
av leserbrev liker de fleste seg der, og syns det er kjempe fint. Fin plass for barn.
Ser de fleste her er av en annen oppfatning, så kanskje vi har valgt feil reisemål[&:]

Det hotellet bodde vo på i fjord sommer. Veldig fint hotell, god mat...men plassen blei alt for liten for vår del....

fin partyplass, men jeg synes ikke det er noen plass for barn...

Vi likte oss godt på både plassen og hotellet Flamingo.. Var der med små barn og det var en rolig og koselig plass.. Kan jo ta utflukter om en ønsker det. Karaokebaren på stranda var superkjekk da jeg og venninna mi var ute alene på kvelden uten menn og unger[:D]

ORIGINAL: Veraa81

ORIGINAL: Elisabeth81

Det hotellet bodde vo på i fjord sommer. Veldig fint hotell, god mat...men plassen blei alt for liten for vår del....

Så fint at hotellet var bra da[:)]
Har hørt at det er ganske lite der ja.

ORIGINAL: Essmeralda

fin partyplass, men jeg synes ikke det er noen plass for barn...

De sier jo at Albena er plassen for barn og at det er lite festligheter der,
men det er vel flere synspunkter på det:)

ORIGINAL: Emilie_og_Leon

Vi likte oss godt på både plassen og hotellet Flamingo.. Var der med små barn og det var en rolig og koselig plass.. Kan jo ta utflukter om en ønsker det. Karaokebaren på stranda var superkjekk da jeg og venninna mi var ute alene på kvelden uten menn og unger[:D]

Så bra at det er noen som har likt seg der[:)] Nå ble jeg glad:)
Har tenkt å ta utflukter til Varna og andre steder kanskje.
Karaokebaren må vi sjekke ut:) Høres kjekt ut[:)]

Flere???

Back
Topp