Alba

Roxy88

Første møte med forumet
Er 5 uker på vei i dag, så fortsatt tidlig tenke på navn. Men som mange jenter har jeg tenkt ut noen navn lenge før den eventuell graviditet:) Har alltid vært glad i litt spesielle navn, foreløbig er det bare jente navnet som er litt spesielt, men hva syntees dere om Alba Louise? Mannen min er ikke særlig fornøyd med det :p

Hvis du har bestemt deg for at du skal ha et spesielt navn, syns jeg egentlig Alba var veldig fint. Men liker bedre vanlige og tradisjonelle navn jeg da :-)

hehe, de fleste kobler det rett til Jessica Alba ja, men er ikke der navn valget kommer fra altså :P Louise er vært bestemt siden oldemor døde, ettersom det var hennes mellom navn, Alba bare kom helt tilfeldig for enn 2/3 år siden ;) hehe

Alba var veldig fint :)

Alba - tenker albino ...

Jeg personlig liker ikke det navnet, da heller jeg mer mot Alva .... 

Ikke no særlig. Da er Alma eller Alva mye koseligere.

Likte ikke det navnet.  Kom til å tenke på Dr. Alban når jeg hørte det navnet. :)

Alba, nei det likte ikke jeg.
Alva er jo nydelig da :)
Synes også man skal tenke litt på barna når man velger spesielle navn.

Håper dere likvell finner en løsning på dette. Du får smake på navnet noen mnd og se om du liker det like godt om noen mnd. Finnes mange fine spesielle navn :)

synes alba er nydelig :) jeg hadde gått for bare alba, uten dobbeltnavn, men d er bare fordi jeg liker ikke dobbeltnavn.. lovise er jo også nydelig alene :)

Back
Topp