Vi har ikke alarm, og ville ikke hatt det om de så kasta det etter meg...
Hadde en alarmselger fra sector på døra her rett før jul, og han satt her i over 1 time, men til slutt var han igrunnen tom for svar og argumenter til alt jeg spurte om, og kunne ikke gi særlig overbevisende svar til spørsmålene mine..
Ser bare ikke helt hva et vaktselskap skal kunne redde meg fra? De bruker så fryktelig lang tid på å komme som regel..
Huset våres her er så stort at vi ville måtte ha betalt en formue hvis
vi skulle ha beskyttet oss skikkelig mot feks innbruddstyver.. Stort
hus, mange rom og vinkler... rett og slett ikke verdt det.
Og har også vært en viss trend der tyver har valgt hus med alarm, nettopp fordi folk med alarm har kanskje dyre ting de vil beskytte.. (tror dog at det er blitt mer allment med alarm, ikke bare blant rikinger lengre)
Så et program med tv2 hjelper deg, og jeg kan ikke si at det kom frem så mye positivt om hverken utrykningstid eller behjelpelighet fra de ulike alarmselskapene, så ville sjekka alt sånt grundig. Og ikke minst pris, er så vanvittig mye "lokke priser" ute og går, som i bunn og grunn ikke gir deg noe beskyttelse..
Og alle folk er ulike, sier bare min mening(som du egentlig ikke spurte om, men sa det like vel jeg, så får du en bump på tråden ;) ). Men sjekk litt rundt, og google litt så ser du fort mange ulike erfaringer, både for og imot ;)