alanya og side

¤Celti¤

Elsker forumet
e det nå badeland og andre artige aktiviteta der? nån som vet?

Mener å ha sett det i Alanya, men ikke sikker på om det er på et hotell eller hvor det er...

jeg tror heller ikke det er badeland i noen av byene....

Det er et svææært et litt utenfor Alanya, kjempebra badeland!
Også er det et litt mindre i sentrum.

ORIGINAL: mammasin

Ikke i side hvertfall..Men tror det er i nabobyen kumkøy. Hvis jeg ikke husker feil. [:)]
Men mulig det er i alanya, det er jo en større by..

vi har leilighet i kumkøy, og jeg har aldri sett badeland der???

Hm... innlegget mitt forsvant[&:]

Det ligger ett badeland midt i Alanya sentrum. Gubben synd dette var bra. Ikke så stort, greit å holde oversikt på guttene. Han var der alene med de.
Det ligger også ett badeland mellom Alanya og Side, langs motorveien. Dette var veldig fint for de små og for de ganske så store barna. Men for de i midt i mellom var det ikke så mye. Eldstemann her var å år i sommer og svømmer ikke enda. Vi måtte være med han hele tiden. Det ble litt anstrengende

ORIGINAL: Tracel

Jepp. Aquapark. [:)] Vi har vært i Side. Knallfint der for unga. Ska dit no i Mars.

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Jepp. Aquapark. [:)] Vi har vært i Side. Knallfint der for unga. Ska dit no i Mars.

i side?

Når jeg var i Alanya sommeren 2004, så drev de faktisk å bygget ett badeland. Regner me at det er ferdig å i bruk nå [:)] (men i Side vet jeg ikke)

ORIGINAL: Sjefsgaupa

i side?

Ja. Æ leste det no nettopp i en eller anna katalog om Side. Aldri vært der. Men det het ihvertfall Aquapark.

okei..[:)]

måtte spørre ei venninne som bor i Tyrkia å ho sa:

Jada,de e et i Alanya,men de ekke så stort.. Ingen i Side... Men 1 i Antalya men de jo 2 tima fra Alanya...
Visst dokker vill ha Badeland me liv så bi de byen Kusadasi, kor dokker har 2 av europas største badeland Aqua fantasy & Adaland.....
;))

ORIGINAL: ~Astrid~

Hvorfor ikke dra på ett av pegasos hotellene da ? [:D] Finner dem inn på www.nazar.no det er jo hotel med badeland på nesten...

dæm e jo litt stiv i pris da[&:][:)]

Det er ett svært badeland ca 30-40 min utenfor alanya. mot side ..

masse forskjellige typer vann aktiviteter der...

Damlatas heter det i Alanya.Helt greit sted:-)

Back
Topp